d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tarttee Apua > Nimi Hakusessa
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 3 2011 12:42pm
Quote (rumpali @ Aug 3 2011 07:07pm)
paskat huomio!

ootte paskoi.

rocko > te

pitäskö sun postaa sun videos tänne:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51578796&f=192&o=160

sanoo rumpali joka rippas mun unsafeen palalla joka oli +95 ::::: DDDDDDDDDDd
Member
Gold: 20.00
Aug 3 2011 01:17pm
Quote (Kodekit @ 3 Aug 2011 16:15)
jep, 100euron heitto, oot tuhlannu 500 :)

€: "joka laddus 97-98 legit" muuten vaa loadaat 4dippee samaan aikaan, joka ei ole legit enään. unohtamatta kuitenkaan autoteleä ja chickeniä, vitun SOFTI

1-0

ehehee enpäs käytäkkään mitään ohjelmia, toisin kuin te lapset jotka ette osaa pelata edes softia.
ja ei, mikään rahamäärä mitä veikkaatte ei pidä paikkaansa.

Quote (OjjiLol @ 3 Aug 2011 19:56)
Rocko on vihainen, tiedäks et oot ihan yhtä säälittävä tyyppi ko behe.

ja sit nää sun viikottaiset 'vittu oon kännis' -topicit on kans helvetin naurettavii

eiköhän se ole aina joku muu joka ne viikottaiset kännitopikit tekee. vittuako sinä päätät siitä mihin treadiin minä vastaan ja mitä sinne kirjoitan.

vittu te ootte paskoja heittaajia. naurattaan rupee oikeen.

Member
Aug 3 2011 01:20pm
Quote (Rocko @ Aug 3 2011 10:17pm)
ehehee enpäs käytäkkään mitään ohjelmia, toisin kuin te lapset jotka ette osaa pelata edes softia.

eiköhän se ole aina joku muu joka ne viikottaiset kännitopikit tekee. vittuako sinä päätät siitä mihin treadiin minä vastaan ja mitä sinne kirjoitan.

öhöm, mulla on lista mistä näkee jokaisen tähden arvon (kun laittoivat sillo joskus vähäks aikaa sinne tähtipaikkaan), ja noiden tähtien arvo näyttää olevan 500dollaria :)
Banned
Aug 3 2011 01:20pm
Quote (Rocko @ Aug 3 2011 10:17pm)

muistakko ku teit angsti topiikin et lopetat jsp ::::::: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddd

Ja btw se hinta on aika oikein sanottu, et kehtoo myöntää ku oot idiootti joka käyttää irl rahaa tähän sivustoon :::: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddd

käytäthän sä ohjelmia vai pelaatko 4 koneella samaan aikaan?

Member
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 3 2011 01:26pm
johan sä kerroit kuukausi takaperin, että noi tähdet on suurinpiirtein 500dollaria -_- vai peräti enemmän
Member
Aug 3 2011 01:58pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Aug 3 2011 10:26pm)
johan sä kerroit kuukausi takaperin, että noi tähdet on suurinpiirtein 500dollaria -_- vai peräti enemmän

thisthattherewhatwhere
Member
Gold: 20.00
Aug 3 2011 03:37pm
Quote (WPPK @ 3 Aug 2011 22:20)
muistakko ku teit angsti topiikin et lopetat jsp ::::::: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddd

Ja btw se hinta on aika oikein sanottu, et kehtoo myöntää ku oot idiootti joka käyttää irl rahaa tähän sivustoon :::: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddd

käytäthän sä ohjelmia vai pelaatko 4 koneella samaan aikaan?

onko sulla lukihäiriö vai keksitkö taas noita juttuja omasta pienestä päästä? en ole sanonut lopettavani jsp käyttämistä. en ole sanonut tähtien tarkkaa hintaa missään eikä se asia taida edes teille kuulua. puihin menny arvaus jälleen kerran.
sun pieneen kaaliin ei varmaan mahdu sekään ajatus, että jos jollakin on rahaa niin sitä saa käyttää mihin haluaa. kateellisuus haisee niin pitkälle kun sulla sitä massia ei taida olla ja sua postauksista päätellen vituttaa kun toiset voi ostella fg tai mitä muuta haluavatkaan.
käytänhän mä hiekkalootaa joka btw on ihan legit ohjelma ja sopii muuhunkin tarkotukseen kun pelkkään d2.

koita ny kakara laittaa ennemmin niitä faktoja sun postauksiis kun tuulesta temmattuja juttuja joita sitten täällä korjaillaan joka kerta.
Member
Aug 3 2011 03:39pm
Quote (Rocko @ Aug 4 2011 12:37am)
onko sulla lukihäiriö vai keksitkö taas noita juttuja omasta pienestä päästä? en ole sanonut lopettavani jsp käyttämistä. en ole sanonut tähtien tarkkaa hintaa missään eikä se asia taida edes teille kuulua. puihin menny arvaus jälleen kerran.
sun pieneen kaaliin ei varmaan mahdu sekään ajatus, että jos jollakin on rahaa niin sitä saa käyttää mihin haluaa. kateellisuus haisee niin pitkälle kun sulla sitä massia ei taida olla ja sua postauksista päätellen vituttaa kun toiset voi ostella fg tai mitä muuta haluavatkaan.
käytänhän mä hiekkalootaa joka btw on ihan legit ohjelma ja sopii muuhunkin tarkotukseen kun pelkkään d2.

koita ny kakara laittaa ennemmin niitä faktoja sun postauksiis kun tuulesta temmattuja juttuja joita sitten täällä korjaillaan joka kerta.

diablossa on sallittua pelata vain yhdellä ukolla kerrallaan.
Banned
Aug 4 2011 07:36am
Quote (Rocko @ Aug 4 2011 12:37am)

eli myönnät että käytät jotain ''hiekkalaatikkoa'' LOL? se on vastoin d2 sääntöjä! Joten et pelaa legit
Member
Aug 4 2011 07:44am
Quote (WPPK @ Aug 4 2011 01:36pm)
eli myönnät että käytät jotain ''hiekkalaatikkoa'' LOL? se on vastoin d2 sääntöjä! Joten et pelaa legit

Pehe sä voisit tunkee sen ruman pääs takasi sinne perseesee ja siä ollessa voisit kehittää noita paskoja argumentteja. -_-
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll