pari tuntia sitten keitin semmosen pasta carbonaran
semmoseta pussista eli vettä ja kiehuta.
kännipäissäänhän sekin sitten epäonnistui, ku ois saanu vähä kauemmi lämpetä.
mutta kyllähän se tuos kuosis oli _Gurmeeta_
Quote (pristine @ Jun 4 2011 11:55pm)
näin mää oon tehny tähänki asti, ei moitteita
mutta ois kiva tehä tollasia mitä jengi tänne ilmottaa
jotai tähän tyylii:
häränpierusufflé helmisen raikkaalla kesäkurpitsalla höystettyä marinaadibanaania sekä jälkiruoaksi monicêpiérin kuuluisa banaanikakku
uskomatonta paskaa!
This post was edited by rumpali on Jun 4 2011 03:56pm