d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1789101128Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Jun 4 2011 03:23pm
sen verran laiskaa toimintaa duunin päälle että nappasin vaan karvakädeltä dillingerin, huomenna vois rakennella redcurry tahnasta, kookosmaidosta ja kanasta sun muusta riisille kastikkeen.
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 4 2011 03:35pm
jengi vetää täällä jotai yyberi gourmee ruokaa niiku kuninkaat
meikä kietas naamariin kanaa ja riisiä
söin sitä eilen soin sitä tänään ja tulen syömään sitä vielä huomenna

ja tarkemmin ku asiaa ajatellaan ni voisin syödä sitä vielä vähän nyt iltapurtavaksiki
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 4 2011 03:44pm
tjaah vai et päivittäinen, eipä tällä nykyisellä elämäntyylillä kyllä mitenkään rehvastella mut ihan perus nuudeli/pasta/keitto linjalla on tullut mentyä mutta viikonloppuisin sit tottakai pakko vähän nauttia ja rillata oikein kunnon pihvit.

En nyt mitään reseptejä jaksa väsäillä mut täs on aika hyviä ruokia:

Liha/makkara/kana-keitto
Nuudeliwokki
Perus pastaa ja jauhelihakastiketta, miksei jopa pastan tilalle perunaa, yhtä hyvää ja täyttävää kamaa
Eines safkat jos ei millään motivoidu tekemään mitään, ihan tollaset perus laatikot kuten lihaperunasose/lihamakaroni, kinkkukiusaukset etc.
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 4 2011 03:47pm
Quote (Rumilus @ Jun 4 2011 09:44pm)
tjaah vai et päivittäinen, eipä tällä nykyisellä elämäntyylillä kyllä mitenkään rehvastella mut ihan perus nuudeli/pasta/keitto linjalla on tullut mentyä mutta viikonloppuisin sit tottakai pakko vähän nauttia ja rillata oikein kunnon pihvit.

En nyt mitään reseptejä jaksa väsäillä mut täs on aika hyviä ruokia:

Liha/makkara/kana-keitto
Nuudeliwokki
Perus pastaa ja jauhelihakastiketta, miksei jopa pastan tilalle perunaa, yhtä hyvää ja täyttävää kamaa
Eines safkat jos ei millään motivoidu tekemään mitään, ihan tollaset perus laatikot kuten lihaperunasose/lihamakaroni, kinkkukiusaukset etc.


noi nuudeliwokit on kyl nii helvetin hyviä

harmiku ite on nii saatanan käsi tekemään ruokaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 4 2011 03:50pm
Quote (pristine @ 5 Jun 2011 00:47)
noi nuudeliwokit on kyl nii helvetin hyviä

harmiku ite on nii saatanan käsi tekemään ruokaa


ja paskat oot. isket kamat pannulle ja paistat vähä aikaa sit syöt. hyvää on

This post was edited by Rzi on Jun 4 2011 03:50pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 4 2011 03:53pm
pari tuntia sitten keitin semmosen pasta carbonaran

semmoseta pussista eli vettä ja kiehuta.

kännipäissäänhän sekin sitten epäonnistui, ku ois saanu vähä kauemmi lämpetä.

mutta kyllähän se tuos kuosis oli _Gurmeeta_


Quote (pristine @ Jun 4 2011 11:55pm)
näin mää oon tehny tähänki asti, ei moitteita
mutta ois kiva tehä tollasia mitä jengi tänne ilmottaa

jotai tähän tyylii:

häränpierusufflé helmisen raikkaalla kesäkurpitsalla höystettyä marinaadibanaania sekä jälkiruoaksi monicêpiérin kuuluisa banaanikakku


uskomatonta paskaa!

This post was edited by rumpali on Jun 4 2011 03:56pm
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 4 2011 03:55pm
Quote (Rzi @ Jun 4 2011 09:50pm)
ja paskat oot. isket kamat pannulle ja paistat vähä aikaa sit syöt. hyvää on


näin mää oon tehny tähänki asti, ei moitteita
mutta ois kiva tehä tollasia mitä jengi tänne ilmottaa

jotai tähän tyylii:

häränpierusufflé helmisen raikkaalla kesäkurpitsalla höystettyä marinaadibanaania sekä jälkiruoaksi monicêpiérin kuuluisa banaanikakku
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 4 2011 04:17pm
Quote (pristine @ Jun 5 2011 12:55am)
näin mää oon tehny tähänki asti, ei moitteita
mutta ois kiva tehä tollasia mitä jengi tänne ilmottaa

jotai tähän tyylii:

häränpierusufflé helmisen raikkaalla kesäkurpitsalla höystettyä marinaadibanaania sekä jälkiruoaksi monicêpiérin kuuluisa banaanikakku


kotikokki.net

ohjeitten kanssa ei voi failata muutaku ne ketkä ei pärjää elämässä :D
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 4 2011 04:20pm
Quote (WPPK @ Jun 4 2011 10:17pm)
kotikokki.net

ohjeitten kanssa ei voi failata muutaku ne ketkä ei pärjää elämässä :D


tänks pistin bookmarkseihin
harvemmi tulee ohjeita seurattua mut mikä jottei joku kerta
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 4 2011 04:22pm
Quote (pristine @ Jun 5 2011 01:20am)
tänks pistin bookmarkseihin
harvemmi tulee ohjeita seurattua mut mikä jottei joku kerta


Ite katon kotikokista tosipal aina :P ja sanotaan et 95% onnistuu jopa vaikeemmatkin jos vaan miettii hiukan ja valmistelee :P
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101128Next
Add Reply New Topic New Poll