Quote (Nicouz @ 26 Apr 2011 20:28)
Kuka se oli pari vuotta sit ku kerto tääl lähtevänsä nyt tappaamaa ittensä ja hyvästi ymym.
Miks muistelen et se ois ollu just tää miki9009?
Correct me if im wrong.
joku rand acolla sano tuohon suuntaan. ja olikoha syöpä. ei oo näkyny enää.
rip vaa sit tälle saipelle. jutut oli sitä kurapillu luokkaa 24/7
Quote (Paroni @ 26 Apr 2011 21:29)
no jaa, nyt ois eessä viel 6 vuotta seurantaa muutaman kuukauden välein ja harvenee koko ajan
välil pääsee vetää sellasta herkkujuomaa nimeltä varjoaine (kuvauksiin)
en oo koskaa maistanu mitään niin pahaa ku se et kannattaa varautuu jos joskus joku joutuu tietokone tomografian kuvauksiin
uskomatonta paskaa tuo on vielä nuorella iällä. gl
This post was edited by Rzi on Apr 27 2011 08:01am