Quote (Rzi @ Apr 13 2011 11:37am)

oikeestaa joo. mitäänsanomatonta
aikalailla clichékollaasi, ajan saatossa huonouden huumoriarvo varmaan nousee. alun hidastuspössähdykset oli aika kivan näköisiä kyllä.
Quote (Rantsu @ Apr 16 2011 06:04pm)
Villiä sydäntä en ole nähnyt vielä. Pidän ehkä Lost highwaystä, Inland empirestä ja Blue velvetistä Eraserheadia enemmän. Oletko muuten nähnyt Cachén? Hieman samantyylinen kuin lost haivei