d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev1789101118Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2011 02:48am
Quote (Rzi @ 9 Jan 2011 20:00)
:thumbsup:


On iha hauska ohjelema
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jan 26 2011 04:33am
Sherlock (TV Series 2010– )

Sherlock Holmes nykyajas. Ekas kaudes kolme 90min pitusta jaksoo, ite tykkäsin
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 26 2011 05:39am
Quote (LordChasus @ 26 Jan 2011 10:48)
On iha hauska ohjelema


kyllä sitä kattelee ku sattuu tulemaa telkkarista

Quote (OjjiLol @ 26 Jan 2011 12:33)
Sherlock (TV Series 2010– )

Sherlock Holmes nykyajas. Ekas kaudes kolme 90min pitusta jaksoo, ite tykkäsin


vielä en oo jaksanu kattoo

Quote (Paroni @ 21 Jan 2011 20:40)
Sons of Anarchya on tullu kateltua, ihan hyvä sarja (kattonu tv:stä nyt ekan tuotantokauden ja tokaa 3 jaksoo)


tätäkää en oo vielä jaksanu

This post was edited by Rzi on Jan 26 2011 05:40am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 26 2011 01:25pm
vee tee äf, en ole vuosiin katsellut telkkaria. Nykyään mainoskatkoja minuutin välein?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jan 31 2011 12:52pm
http://www.imdb.com/title/tt0944947/
Game of Thrones; Release Date: April 2011 (USA)

tota pitää pitää silmällä
ja siis sarja oli kysees



This post was edited by OjjiLol on Jan 31 2011 12:53pm
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jan 31 2011 12:56pm
ainiin.. Spartacus: Gods of the Arena (TV Series 2011) alkanu, 2 jaksoo tullu so far.
"season 2" tohon Spartacus: Blood and Sand (TV Series 2010), jos ette oo viel kattonu niin ois nyt ois aika.

trailerii
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 31 2011 01:06pm
the walking dead on ollu aika kiintoisan olonen sarja
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jan 31 2011 01:10pm
Quote (Paroni @ Jan 31 2011 10:06pm)
the walking dead on ollu aika kiintoisan olonen sarja


olihan se ihan jees, mua vaan häiritsi tää "päähahmo" sheriffi
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 2 2011 05:13am
The Walking Dead on kyllä aika jymy-perustavaraa. Kyllähän sen katseli, mutta ei kauhean mielellään.

Blood and Sand ei ole vakuuttanut yhtään kolmen jakson perusteella. Voisi loput katsoa kohtapuoliin.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Feb 2 2011 11:27am
Kaikkei paras sarja ikinä -

How I Met Your Mother

Suosittelen kaikille ;)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101118Next
Closed New Topic New Poll