Quote (Mikk0 @ Mar 10 2010 12:24am)
kyllä se vaan nii on että vaikka mitä eri juttuja kokeilee saatavuudesta riippuen niin kyllä se on vanha kunnon ettan aina parasta..
ja pussi nuuska on kyllä melko huonoa noin niinkun yleisesti ottaen.. tää 'uus' generalin extra stark portion menee kyllä tosin ihan hyvin
Joo, pussit on ainoastaan hyviä siks et ne on käteviä, muuten kakkaa