d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev1789101169Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,530
Joined: May 2 2006
Gold: 1,834.00
Mar 9 2010 10:56am
kaikki muu nuuska on paskaa paitsi alahuulinuuska.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Mar 9 2010 12:51pm
Quote (agnryfin @ Mar 9 2010 06:56pm)
kaikki muu nuuska on paskaa paitsi alahuulinuuska.


Nuuska pärähtää kyl parhaiten ku tykittää esinahan ja teron väliin. Kokeilkaa ihmees.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 9 2010 02:36pm
Quote (kerpele @ 9 Mar 2010 20:51)
Nuuska pärähtää kyl parhaiten ku tykittää esinahan ja teron väliin. Kokeilkaa ihmees.


testattu.

eipä se niinkään. heppikin oli niiku ei mitää

This post was edited by Jolli1 on Mar 9 2010 02:36pm
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Mar 9 2010 03:24pm
kyllä se vaan nii on että vaikka mitä eri juttuja kokeilee saatavuudesta riippuen niin kyllä se on vanha kunnon ettan aina parasta..

ja pussi nuuska on kyllä melko huonoa noin niinkun yleisesti ottaen.. tää 'uus' generalin extra stark portion menee kyllä tosin ihan hyvin
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 9 2010 04:34pm
Quote (Mikk0 @ Mar 10 2010 12:24am)
kyllä se vaan nii on että vaikka mitä eri juttuja kokeilee saatavuudesta riippuen niin kyllä se on vanha kunnon ettan aina parasta..

ja pussi nuuska on kyllä melko huonoa noin niinkun yleisesti ottaen.. tää 'uus' generalin extra stark portion menee kyllä tosin ihan hyvin


Joo, pussit on ainoastaan hyviä siks et ne on käteviä, muuten kakkaa
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
Mar 10 2010 08:05am
just ostin tänää kieko generalii
Member
Posts: 1,530
Joined: May 2 2006
Gold: 1,834.00
Mar 10 2010 08:08am
tytöt ei käytä nuuskaa :3
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Mar 10 2010 08:23am
Quote (agnryfin @ 10 Mar 2010 16:08)
tytöt ei käytä nuuskaa :3


eipä... kenellä se luulet että tollaset mini pussit on ylipäätään suunniteltu?
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Mar 10 2010 08:31am
Quote (Mikk0 @ Mar 10 2010 04:23pm)
eipä... kenellä se luulet että tollaset mini pussit on ylipäätään suunniteltu?


pygmeille?
Member
Posts: 1,530
Joined: May 2 2006
Gold: 1,834.00
Mar 10 2010 08:34am
Quote (Mikk0 @ Mar 10 2010 02:23pm)
eipä... kenellä se luulet että tollaset mini pussit on ylipäätään suunniteltu?


virtahevoille ja jääkiekkoilijoille ?!?!!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101169Next
Add Reply New Topic New Poll