Quote (an_Hero @ Wed, Sep 30 2009, 12:05pm)
jea se oli lapsena varsinki painajaisten kanssa helppoo
muistan kuinka keskityin joskus pikkujätkänä ihan täysillä uneksimaan jostain mukavasta mutta aina vähän ajan päästä tuli sama vanha painajainen
haha
ite oon kiinnostunu noist lucideist. joskus niit tulee mut yleensä menetän niist ottee nopeesti. tänää oli iha vitu outo uni mulla.
http://www.wikihow.com/Lucid-Dreamtuolta kannattaa lukee noista beateistä ja muista mite onnistuu muistaa / kontrolloimaa / näkee lucidei.