d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nukkuminen
Prev1789101174Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 29 2009 01:37pm
arf. nukahin 5 tuntii sitte ku kuuntelin tollasta "Binaural Beat" lucid nauhaa

kannattaa lukee noista iha mielekiintosii... nii ja enkö tietty herää ko naapurin lehmä paiskoo ovia tossa ja huuta perkele. vittu huara saatanaa

nooh kuuntelin toisen tollase melkei 2 tuntii pitkä Hemi-Sync - Lucid Dreaming Series DVD - Exercise 1 setin ja ei mtn... en pysty nukahtamaa nyt -.-
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold: 187.01
Warn: 10%
Sep 29 2009 01:40pm
Nukkuminen on kivaa.
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Sep 29 2009 01:43pm
taas joku TOPIC PER PASKAA

jotain omaperäsyyttä, jos saan vaatia.
Member
Posts: 603
Joined: Nov 12 2007
Gold: 0.00
Sep 30 2009 04:53am
whou lucid uneksimista olis kyllä siisti koittaa
millasta kamaa noi dvdt ja setit on? tai vois googl.

This post was edited by an_Hero on Sep 30 2009 04:54am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Sep 30 2009 04:54am
Quote (greydoom @ Tue, Sep 29 2009, 09:43pm)
taas joku TOPIC PER PASKAA

jotain omaperäsyyttä, jos saan vaatia.


this
Member
Posts: 603
Joined: Nov 12 2007
Gold: 0.00
Sep 30 2009 04:56am
piti vielä lisätä että meikä pystyy itseasiassa usein vaikuttamaan unieni suuntaan vaikka en pystykään suoranaisesti kontrolloimaan sitä, että mihin ne lopuks johtaa.
ehh pitää kyl testata
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Sep 30 2009 04:58am
osasin valita unen aika tarkasti joskus 10 vuotiaana, oli aika hauskaa
Member
Posts: 603
Joined: Nov 12 2007
Gold: 0.00
Sep 30 2009 05:05am
jea se oli lapsena varsinki painajaisten kanssa helppoo
muistan kuinka keskityin joskus pikkujätkänä ihan täysillä uneksimaan jostain mukavasta mutta aina vähän ajan päästä tuli sama vanha painajainen

haha
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 30 2009 05:11am
Quote (an_Hero @ Wed, Sep 30 2009, 12:05pm)
jea se oli lapsena varsinki painajaisten kanssa helppoo
muistan kuinka keskityin joskus pikkujätkänä ihan täysillä uneksimaan jostain mukavasta mutta aina vähän ajan päästä tuli sama vanha painajainen

haha


ite oon kiinnostunu noist lucideist. joskus niit tulee mut yleensä menetän niist ottee nopeesti. tänää oli iha vitu outo uni mulla.

http://www.wikihow.com/Lucid-Dream

tuolta kannattaa lukee noista beateistä ja muista mite onnistuu muistaa / kontrolloimaa / näkee lucidei.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 30 2009 12:35pm
ny nukkumaan, huomen aikane herätys, moro.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101174Next
Add Reply New Topic New Poll