d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev17879808182419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 4 2010 02:09pm
Quote (kakkupilevi @ 4 Feb 2010 22:08)
no voi vitun vittu toiset avaiimet oli bannittu ja nyt perkele tään vaivan jälkee pitäs sit viel uudestaa asentaa

että osaa olla rassaavaa vois mennä potkii pihalle puita -_-

eikö oo tosiaa mtn muutako legit tapaa ku toi  uudelleen asentaminen?


en oo kyl varma että lähtiskö jos uninstallaat vaan lod ja rollaat lodin key uusiks

vai banniiko ne molemmat keyt sillonku bannii? en muista
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 4 2010 02:11pm
Quote (Give @ 4 Feb 2010 22:09)
en oo kyl varma että lähtiskö jos uninstallaat vaan lod ja rollaat lodin key uusiks

vai banniiko ne molemmat keyt sillonku bannii? en muista


no vaihan kummanki samalla jos joku toope viel tuota toista käyttää niin en halua omia banneihi

perkele tää dia on kyl paskmainen peli asentaa ku noita cd saa väsmätä ees taakse :(
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 4 2010 02:13pm
Quote (kakkupilevi @ 4 Feb 2010 22:11)
no vaihan kummanki samalla jos joku toope viel tuota toista käyttää niin en halua omia banneihi

perkele tää dia on kyl paskmainen peli asentaa ku noita cd saa väsmätä ees taakse :(


les xiit les nervöös
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 4 2010 02:16pm
Quote (Give @ 4 Feb 2010 22:13)
les xiit les nervöös


nah päätin asentaa uudestaan

tähä välii kalja ja tupakka ja s it nk polakkei niin maailma näyttää taas valosammalta -_-
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 4 2010 02:26pm
Quote (kakkupilevi @ 4 Feb 2010 22:16)
nah päätin asentaa uudestaan

tähä välii kalja ja tupakka ja s it nk polakkei niin maailma näyttää taas valosammalta -_-


no kompromissi tämäkin ^^
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 5 2010 06:01am
Mihi pistäs ylimääräset skillpointit pvp hammulla? :G
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Feb 5 2010 06:04am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 12:01)
Mihi pistäs ylimääräset skillpointit pvp hammulla? :G


HS tai Lr auraan softi
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 5 2010 06:04am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 14:01)
Mihi pistäs ylimääräset skillpointit pvp hammulla? :G


holy shiild

usko jo :( ku tarviat kuiteki sitä smite dmg
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 5 2010 06:04am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:04)
HS tai Lr auraan softi


Juu nii aattelinki mut en vaa tiiä kumpaan. :G
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Feb 5 2010 06:05am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 12:04)
Juu nii aattelinki mut en vaa tiiä kumpaan. :G


OLETKO PVP VAI PVM JOS PVP SUOSITTELEN LR AURA
Go Back To Suomi Topic List
Prev17879808182419Next
Add Reply New Topic New Poll