Quote (kakkupilevi @ 4 Feb 2010 22:08)
no voi vitun vittu toiset avaiimet oli bannittu ja nyt perkele tään vaivan jälkee pitäs sit viel uudestaa asentaa
että osaa olla rassaavaa vois mennä potkii pihalle puita

eikö oo tosiaa mtn muutako legit tapaa ku toi uudelleen asentaminen?
en oo kyl varma että lähtiskö jos uninstallaat vaan lod ja rollaat lodin key uusiks
vai banniiko ne molemmat keyt sillonku bannii? en muista