Quote (Give @ 4 Feb 2010 22:06)
ei saa ku loaderilla tai uudelleen asentamal mun mielest..
no voi vitun vittu toiset avaiimet oli bannittu ja nyt perkele tään vaivan jälkee pitäs sit viel uudestaa asentaa
että osaa olla rassaavaa vois mennä potkii pihalle puita

eikö oo tosiaa mtn muutako legit tapaa ku toi uudelleen asentaminen?