d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev17677787980419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 4 2010 09:28am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:26)
vattu tänää pitäis lvl service olla valmis, siihenki menee 850 fg -_-


Tolla sais vaikka mitä kivaa. :O
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2010 09:28am
Quote (Swash @ 4 Feb 2010 18:28)
Tolla sais vaikka mitä kivaa. :O


niinku esim

barb 1-96
druid 1-94


^_^
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 4 2010 09:29am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:26)
vattu tänää pitäis lvl service olla valmis, siihenki menee 850 fg -_-


scoom!
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 4 2010 09:32am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:28)
niinku esim

barb 1-96
druid 1-94


^_^


Ei ku vaik setin jotai skillereitä. O_O
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2010 09:33am
Quote (Swash @ 4 Feb 2010 18:32)
Ei ku vaik setin jotai skillereitä. O_O


mun charoilla käytetää semmosia skillereitä et tol rahalla saa 1-2 sk ;D
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 4 2010 09:41am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:33)
mun charoilla käytetää semmosia skillereitä et tol rahalla saa 1-2 sk ;D


itehä rollan kaikki skillerini perfuiksi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 4 2010 10:51am
Quote (XylitOL @ Feb 4 2010 05:28pm)
niinku esim

barb 1-96
druid 1-94


^_^


mikset vaa vedä ite tota ls?
suhteilla saa ilmaseks 1-96 ja 1-94 ut ._.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 4 2010 11:25am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:28)
niinku esim

barb 1-96
druid 1-94


^_^


mainitse mulle nxt kerral... voin saada niitä vähiä fg siit =)
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 4 2010 01:03pm
Stronk pvp hammerdini nyt tulossa, meinaa vaa varat loppua keske.
Joku ostas nyt ton gamble packin?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39475145&f=170
Suomihinta jotai 1k. :--D
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Feb 4 2010 01:10pm
Quote (Swash @ 4 Feb 2010 21:03)
Stronk pvp hammerdini nyt tulossa, meinaa vaa varat loppua keske.
Joku ostas nyt ton gamble packin?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39475145&f=170
Suomihinta jotai 1k. :--D


Eikös give ostakkaa vs 1,3k? :) *fake offer*
Go Back To Suomi Topic List
Prev17677787980419Next
Add Reply New Topic New Poll