☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Diablo 2
Prev
1
76
77
78
79
80
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 66167
Replies: 4184
Track Topic
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#771
Feb 4 2010 09:28am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:26)
vattu tänää pitäis lvl service olla valmis, siihenki menee 850 fg
Tolla sais vaikka mitä kivaa.
XylitOL
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#772
Feb 4 2010 09:28am
Quote (Swash @ 4 Feb 2010 18:28)
Tolla sais vaikka mitä kivaa.
niinku esim
barb 1-96
druid 1-94
kakkupilev
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
14.12
#773
Feb 4 2010 09:29am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:26)
vattu tänää pitäis lvl service olla valmis, siihenki menee 850 fg
scoom!
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#774
Feb 4 2010 09:32am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:28)
niinku esim
barb 1-96
druid 1-94
Ei ku vaik setin jotai skillereitä. O_O
XylitOL
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#775
Feb 4 2010 09:33am
Quote (Swash @ 4 Feb 2010 18:32)
Ei ku vaik setin jotai skillereitä. O_O
mun charoilla käytetää semmosia skillereitä et tol rahalla saa 1-2 sk ;D
kakkupilev
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
14.12
#776
Feb 4 2010 09:41am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:33)
mun charoilla käytetää semmosia skillereitä et tol rahalla saa 1-2 sk ;D
itehä rollan kaikki skillerini perfuiksi
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#777
Feb 4 2010 10:51am
Quote (XylitOL @ Feb 4 2010 05:28pm)
niinku esim
barb 1-96
druid 1-94
mikset vaa vedä ite tota ls?
suhteilla saa ilmaseks 1-96 ja 1-94 ut ._.
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#778
Feb 4 2010 11:25am
Quote (XylitOL @ 4 Feb 2010 17:28)
niinku esim
barb 1-96
druid 1-94
mainitse mulle nxt kerral... voin saada niitä vähiä fg siit =)
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#779
Feb 4 2010 01:03pm
Stronk pvp hammerdini nyt tulossa, meinaa vaa varat loppua keske.
Joku ostas nyt ton gamble packin?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39475145&f=170
Suomihinta jotai 1k. :--D
Kapa
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold
:
14.91
Warn: 10%
#780
Feb 4 2010 01:10pm
Quote (Swash @ 4 Feb 2010 21:03)
Stronk pvp hammerdini nyt tulossa, meinaa vaa varat loppua keske.
Joku ostas nyt ton gamble packin?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39475145&f=170
Suomihinta jotai 1k. :--D
Eikös give ostakkaa vs 1,3k?
*fake offer*
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
76
77
78
79
80
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact