d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev17576777879332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Mar 17 2012 01:50pm
Quote (Rocko @ 17 Mar 2012 18:46)
suomalaista! missasin noiden keikan tossa viime syksynä. vähän kyl vituttaa. pitäs nähä noi.

http://www.youtube.com/watch?v=nQ0GpCAlURY


tykkäsin
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 17 2012 04:13pm
taitaa ruotsi viedä seuraavat euroviisut!!!

vittu meiksi diggaa täst B)

Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 17 2012 05:25pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 17 2012 05:49pm
pää täynnä viunaa + hardstyle setit meneillään atm.

pitcher on aina ollu mun fav (since breakthrough karma/titan). en yleensä tykästy anthemeihin, mut tää on niin vitun kova et kuuntelen melkein joka (toinen) päivä. OUR LAST WORLD!!!!

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 17 2012 06:06pm
italiiiiaaaanooooooo! zatoxin tietää kaikki ketkä kuuntelee HS. tää combo track rebelzin kanssa on ihan vitun mahtava. zatox kick + iso osa rebelz samplet <3 BAAAAAAAAM

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 17 2012 06:11pm
rumpalille lisää WP. ja mulle lisää CB!!! ei vittu nytkun miettii tätä niin sopii ihan vitun hyvin: WP melot ja äänimaailma, coden kickit ja screechit! ihan mahtava. vetää jopa vertoja resistancelle!

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Mar 18 2012 05:55am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 20 2012 09:56am
Quote (CeePee @ Mar 18 2012 01:55pm)
http://www.youtube.com/watch?v=cq48SqlQZ4U


mahtava setti :hail:

koskahan nää tulee suomeen :rolleyes:
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Mar 20 2012 10:14am
Quote (rumpali @ 20 Mar 2012 17:56)
mahtava setti :hail:

koskahan nää tulee suomeen  :rolleyes:


Ei tänne ketään koskaan tuu.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 20 2012 10:15am
Quote (Swash @ Mar 20 2012 06:14pm)
Ei tänne ketään koskaan tuu.


:(
Go Back To Suomi Topic List
Prev17576777879332Next
Add Reply New Topic New Poll