d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Anime :3 > Yleistä Keskustelua
Prev17576777879168Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,000.00
Sep 9 2009 03:43am
Quote (maksimaali @ Wed, Sep 9 2009, 11:00am)
AINOA anime mistä mä olen ikinän edes hiukan pitänyt on ehdottomasti DEATH NOTE siinä on kyllä ainesta. Muut animet on mun mielestäni lähinnä paskaa. Olen vain kattonut muutamaa toista anime sarjaa kuten bleach ja joku muu en muista. Bleach on ihan korni voin arvata juonen koko sarjasta sen ensimmäisen 15min perusteella, enkä sen jälkeen jaksanut katsoa mitään muuta. Pysyn siinä death notessa katteleen niitä uudestaan aina sillon tällön. Death note sai itse asiassa minun hieman muuttamaan negatiivista asennetta animea kohtaan.

Kuten varmasti huomaat asenteeni on hieman kielteinen animea kohtaan, kun suurin osa mitä olen nähnyt ei ole hirveästi mielyttänyt minua. Se on vain minun mielipiteeni ja pyydän jo etukäteen anteeksi niiltä uskollisilta anime faneilta, jotka saavat traumoja tästä viestistä.

No ei ihme. Death Note on kaukana japanilaisesta animesta..

se vois melkeen olla amerikkalainen animaatio. Niinku joku Avatar.
Member
Gold: 0.00
Sep 9 2009 03:48am
Quote (greydoom @ Wed, 9 Sep 2009, 12:43)

Eri mieltä. Kyllä death noten näkösiä(ainakin läheltä liippaavia) animeja on paljon. Ainakin siinä määrin, ettei death noten voi sanoa olevan kaukana japanilaisesta animesta.
Member
Gold: 5,000.00
Sep 9 2009 03:49am
Quote (akuseri @ Wed, Sep 9 2009, 11:48am)
Eri mieltä. Kyllä death noten näkösiä(ainakin läheltä liippaavia) animeja on paljon. Ainakin siinä määrin, ettei death noten voi sanoa olevan kaukana japanilaisesta animesta.

Näkösiä, kyllä.

Mutta sehän oli suunillee joku amerikkalainen dekkarisarja, mut vaa animoitu.
Member
Gold: 290.24
Sep 9 2009 03:58am
Quote (greydoom @ Wed, Sep 9 2009, 07:43pm)

Moon juhtiisa alohtant Hidamari Sketchin.. viel o kaks jaksoo kahtomaht :O

aeka jännä.. vaikka alus oliki aika hämy ;O ja sit joku 7 jakso nii ihako sois olluna joku toka jakso.. iha siis ei mitn.. tul vaa xD ja niin.. mutta muuten ihan haaska :P :) ;) :D :lol: ^_^
Member
Gold: 0.00
Sep 9 2009 04:01am
Quote (greydoom @ Wed, 9 Sep 2009, 12:49)
Näkösiä, kyllä.

Mutta sehän oli suunillee joku amerikkalainen dekkarisarja, mut vaa animoitu.

Iso osa niistä juonenkäänteistä on sellasia, ettei ne sovi peruslänsimaiseen sankari-ihannointimuottiin. En nyt haluu spoilata(vaikka kuka sitä nyt ei oo nähny), mut se loppukin oli todella epälänsimainen. Amerikkalaiset sarjat on niin valmiikspureskeltuja ja ennalta-arvattavia, että Death Noten kaltaseen animeen en niitä vertais.

Sitä paitsi amerikkalaisen viihteen ja animen välillä on usein se perusero, että japanilaisessa kerronnassa yleensäkin henkilöhahmot on paljon tärkeempiä kuin juoni. Amerikkalaisissa sarjoissa päähenkilöt jää usein sen juonen jalkoihin ja jää todella pinnallisiks, toisin kuin esim. death notessa, jossa päähenkilöön pääsee oikeesti tutustumaan, ja koko sarjan idea on se, millanen päähenkilö on ihmisenä, ja miten se muuttuu siinä sarjan aikana.

Quote (Jokuman @ Wed, 9 Sep 2009, 12:58)

Moon juhtiisa alohtant Hidamari Sketchin.. viel o kaks jaksoo kahtomaht :O

aeka jännä.. vaikka alus oliki aika hämy ;O ja sit joku 7 jakso nii ihako sois olluna joku toka jakso.. iha siis ei mitn.. tul vaa xD ja niin.. mutta muuten ihan haaska :P :) ;) :D :lol: ^_^

Tjjaa. Ajattelin itekin alottaa ton Hidamari Sketchin.

This post was edited by akuseri on Sep 9 2009 04:07am
Banned
Gold: 411.04
Warn: 10%
Sep 9 2009 06:10am
Quote (akuseri @ Wed, 9 Sep 2009, 08:12)
Katoin just Code geassin kakkoskauden. Jätti ihan sanattomaks, aivan mahtavat kaks kautta. Tälle ei tuu ikinä mikään vetämään vertoja :) No, olihan budjettikin sitä luokkaa, et animointi, musiikki ja ääninäyttelijät pelkästään teki siitä eeppisen animen.

Viime kesänä, kun olin Japanissa, niin sitä kakkoskautta tuli viel sillon. Akihabaras oli joka puolel niit CG bannerei. Onneks säästin tän niin, et sain katottuun ne pötköön; neljäs päiväs 50 jaksoo, vaikka kävin maanantaina ja tiistaina töissä normaalisti. treenit jäi kyl välin, kun katoin animuu xD

Missä meidän animehörhöt on? En mä nyt yksin haluu höpötellä. Taidan mennä animeforumillekin höpöttelee tästä :lol:

:hello:

Mulla ois Code geass jossakin kovolla, mutten ole saanu alotettua. Atm menossa 'Welcome to NHK'

Quote (akuseri @ Wed, 9 Sep 2009, 13:01)
Iso osa niistä juonenkäänteistä on sellasia, ettei ne sovi peruslänsimaiseen sankari-ihannointimuottiin. En nyt haluu spoilata(vaikka kuka sitä nyt ei oo nähny), mut se loppukin oli todella epälänsimainen. Amerikkalaiset sarjat on niin valmiikspureskeltuja ja ennalta-arvattavia, että Death Noten kaltaseen animeen en niitä vertais.

Sitä paitsi amerikkalaisen viihteen ja animen välillä on usein se perusero, että japanilaisessa kerronnassa yleensäkin henkilöhahmot on paljon tärkeempiä kuin juoni. Amerikkalaisissa sarjoissa päähenkilöt jää usein sen juonen jalkoihin ja jää todella pinnallisiks, toisin kuin esim. death notessa, jossa päähenkilöön pääsee oikeesti tutustumaan, ja koko sarjan idea on se, millanen päähenkilö on ihmisenä, ja miten se muuttuu siinä sarjan aikana.

Tjjaa. Ajattelin itekin alottaa ton Hidamari Sketchin.

Onko sillä loppujen lopuksi väliä mistä maasta anime tulee kuhan se on kattomisen arvoista?
Member
Gold: 187.01
Sep 9 2009 12:04pm
Boku no Pico on asiallista kamaa.

Quote (Kasvitatti @ Wed, Sep 9 2009, 09:06pm)
Muistaakseen tää oli jotain hentaita?

Saatan toki olla väärässäkin.

Katso niin näet.

This post was edited by Noblar on Sep 9 2009 12:07pm
Banned
Gold: 411.04
Sep 9 2009 12:06pm
Quote (Noblar @ Wed, 9 Sep 2009, 21:04)
Boku no Pico on asiallista kamaa.

Muistaakseen tää oli jotain hentaita?

Saatan toki olla väärässäkin.