Quote (akuseri @ Wed, 9 Sep 2009, 08:12)
Katoin just Code geassin kakkoskauden. Jätti ihan sanattomaks, aivan mahtavat kaks kautta. Tälle ei tuu ikinä mikään vetämään vertoja

No, olihan budjettikin sitä luokkaa, et animointi, musiikki ja ääninäyttelijät pelkästään teki siitä eeppisen animen.
Viime kesänä, kun olin Japanissa, niin sitä kakkoskautta tuli viel sillon. Akihabaras oli joka puolel niit CG bannerei. Onneks säästin tän niin, et sain katottuun ne pötköön; neljäs päiväs 50 jaksoo, vaikka kävin maanantaina ja tiistaina töissä normaalisti. treenit jäi kyl välin, kun katoin animuu xD
Missä meidän animehörhöt on? En mä nyt yksin haluu höpötellä. Taidan mennä animeforumillekin höpöttelee tästä

Mulla ois Code geass jossakin kovolla, mutten ole saanu alotettua. Atm menossa 'Welcome to NHK'
Quote (akuseri @ Wed, 9 Sep 2009, 13:01)
Iso osa niistä juonenkäänteistä on sellasia, ettei ne sovi peruslänsimaiseen sankari-ihannointimuottiin. En nyt haluu spoilata(vaikka kuka sitä nyt ei oo nähny), mut se loppukin oli todella epälänsimainen. Amerikkalaiset sarjat on niin valmiikspureskeltuja ja ennalta-arvattavia, että Death Noten kaltaseen animeen en niitä vertais.
Sitä paitsi amerikkalaisen viihteen ja animen välillä on usein se perusero, että japanilaisessa kerronnassa yleensäkin henkilöhahmot on paljon tärkeempiä kuin juoni. Amerikkalaisissa sarjoissa päähenkilöt jää usein sen juonen jalkoihin ja jää todella pinnallisiks, toisin kuin esim. death notessa, jossa päähenkilöön pääsee oikeesti tutustumaan, ja koko sarjan idea on se, millanen päähenkilö on ihmisenä, ja miten se muuttuu siinä sarjan aikana.
Tjjaa. Ajattelin itekin alottaa ton Hidamari Sketchin.
Onko sillä loppujen lopuksi väliä mistä maasta anime tulee kuhan se on kattomisen arvoista?