d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev17475767778332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 11 2012 10:53am
Quote (Rocko @ Mar 11 2012 06:33pm)
trance juna meni itellä jo monia vuosia sitten. tylsää paskaa.

http://www.youtube.com/watch?v=up71WroDHoU

rumpalille vähän lisää uutta WP:tä! pakko nähä nää ennen defqonia. mahtavia äijiä.


joo vittu et voikaan odottaa innol noit uusia mitkä on jo live pätkinä tuol tuubis :rolleyes:

vituttaa vaa et täs on toi muija sönkkäämäs nois väleis.'' hey guys you're in the mix with dj kax'' tai jtn..

nää on kyl iha omaa luokkaansa imo.

ehkä itekki matkaan muutaman vuoden päästä kattelee defqonia :banana:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 11 2012 11:03am
jooh noi on tullu previewiin pari päivää sit. julkasu vissiin lähellä.

eio ollu aikaa kuunnella himassa paljoo hs viime aikoina (lähinnä bussissa matkalla töihin). nyt popittelen ja ryystän parit bisset.



coone eio mitään mun suosikkeja, mut pakkohan tuo levy on omistaa kun siellä on näitä yhteiskappaleita. scopen samplet <3
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 11 2012 11:17am
vanhoi hyvii..

kyl näitäkin on iha jees kuunnella vaihteeks..

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 11 2012 01:14pm


ei vittu miten muka en oo kuullu tätä vielä. alkuperänen on se millä nää löi läpi, mut tää on jopa jossain määrin parempi. sama fiilis tulee kuitenki, ilonen!
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 15 2012 02:50pm
vähän hc puoltaki

Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 16 2012 01:42pm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 16 2012 01:46pm
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 16 2012 01:53pm
psykedeelistä trancea


pian alkaakin orionin konemusiikkilähetys yleltä, sinne siis. kaikki
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 16 2012 02:39pm
Quote (Raappana @ 16 Mar 2012 21:53)
psykedeelistä trancea
http://www.youtube.com/watch?v=tVdd0vt4gq0

pian alkaakin orionin konemusiikkilähetys yleltä, sinne siis. kaikki


sitä ennen on mun vanhan kuviksen maikan 'parasta ennen' -lähetys :O
orion on kyl jees, usein tullu kuunneltuu
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 17 2012 10:46am
suomalaista! missasin noiden keikan tossa viime syksynä. vähän kyl vituttaa. pitäs nähä noi.

Go Back To Suomi Topic List
Prev17475767778332Next
Add Reply New Topic New Poll