d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Anime :3 > Yleistä Keskustelua
Prev17475767778168Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 411.04
Warn: 10%
Sep 7 2009 07:53am
Quote (akuseri @ Mon, 7 Sep 2009, 08:23)
Lucky staris on se huono puoli, et niit kaikkii viittauksii ei voi tajuta, jos ei oo kattonu suunnilleen kaikkia suosittuja mecha/shonen sarjoja viimesen parinkymmenen vuoden ajalta :lol:

Mm, imo se huumori on jotenkin 'paskaa' muutenkin. Jotenkin jäistä ja heikkoa.

Quote (greydoom @ Mon, 7 Sep 2009, 09:53)
joo, multaki meni arviolta 80% ohi ^^

Tää on kyl paras läppä koko Lucky Starissa (jos ei oo nähny Kanonia nii ei älyy)

http://www.youtube.com/watch?v=aU2pSf8V2HQ

Kanonin oon katsonut, eikä tuo pistänyt edes hymyilemään :(
Member
Gold: 2.29
Sep 7 2009 08:00am
meinasin "ostaa" hopeanuolta mutta en löytäny sopiva ostotiedostoa(.Torrent - nimisiä ostamistiedostoja) että jos joku tietää niin pm tai jotain plox, tai voi ehdottaa myös jotain muuta hyvää sarjaa :)
Member
Gold: 5,000.00
Sep 7 2009 08:14am
Quote (Joonas @ Mon, Sep 7 2009, 04:00pm)
meinasin "ostaa" hopeanuolta mutta en löytäny sopiva ostotiedostoa(.Torrent - nimisiä ostamistiedostoja) että jos joku tietää niin pm tai jotain plox, tai voi ehdottaa myös jotain muuta hyvää sarjaa :)

No en kyl tajuu miks haluut kattoo koirii jotka juoksee paikasta toiseen.. ja juoksu-animaatiossa on niinku 2 kuvaa / sekunti, ja se on repeatilla joku 3 min.

Ja sit viel ihan kauheet shounenia.. koska ne on FITTU KOIRIA. :D
Member
Gold: 2.29
Sep 7 2009 08:15am
Quote (greydoom @ Mon, 7 Sep 2009, 17:14)
No en kyl tajuu miks haluut kattoo koirii jotka juoksee paikasta toiseen.. ja juoksu-animaatiossa on niinku 2 kuvaa / sekunti, ja se on repeatilla joku 3 min.

Ja sit viel ihan kauheet shounenia.. koska ne on FITTU KOIRIA. :D

koirat on kivoi :) mutta, oliks jotain ehdotuksia kun selvästikin olet sitä mieltä ettei tota kannata "ostaa"?
Member
Gold: 0.00
Sep 7 2009 10:06am
Quote (Kasvitatti @ Mon, 7 Sep 2009, 16:53)
Mm, imo se huumori on jotenkin 'paskaa' muutenkin. Jotenkin jäistä ja heikkoa.

Kanonin oon katsonut, eikä tuo pistänyt edes hymyilemään :(

Se on ihan totta et se on yliarvostettu. Mut on LS silti todella hyvä. Sinne johkiin 10 jakson kieppeille niit viittauksia on ihan luvattoman paljon, ja se latistaa vähän sitä tunnelmaa, koska ei niitä kaikkia voi tietää. Mutta niitä alettiin sitten vähentää siinä sen jälkeen.
Member
Sep 8 2009 11:12pm
Katoin just Code geassin kakkoskauden. Jätti ihan sanattomaks, aivan mahtavat kaks kautta. Tälle ei tuu ikinä mikään vetämään vertoja :) No, olihan budjettikin sitä luokkaa, et animointi, musiikki ja ääninäyttelijät pelkästään teki siitä eeppisen animen.

Viime kesänä, kun olin Japanissa, niin sitä kakkoskautta tuli viel sillon. Akihabaras oli joka puolel niit CG bannerei. Onneks säästin tän niin, et sain katottuun ne pötköön; neljäs päiväs 50 jaksoo, vaikka kävin maanantaina ja tiistaina töissä normaalisti. treenit jäi kyl välin, kun katoin animuu xD

Missä meidän animehörhöt on? En mä nyt yksin haluu höpötellä. Taidan mennä animeforumillekin höpöttelee tästä :lol:
Member
Gold: 230.00
Sep 8 2009 11:15pm
Quote (akuseri @ Wed, Sep 9 2009, 08:12am)
Katoin just Code geassin kakkoskauden. Jätti ihan sanattomaks, aivan mahtavat kaks kautta. Tälle ei tuu ikinä mikään vetämään vertoja :) No, olihan budjettikin sitä luokkaa, et animointi, musiikki ja ääninäyttelijät pelkästään teki siitä eeppisen animen.

Viime kesänä, kun olin Japanissa, niin sitä kakkoskautta tuli viel sillon. Akihabaras oli joka puolel niit CG bannerei. Onneks säästin tän niin, et sain katottuun ne pötköön; neljäs päiväs 50 jaksoo, vaikka kävin maanantaina ja tiistaina töissä normaalisti. treenit jäi kyl välin, kun katoin animuu xD

Missä meidän animehörhöt on? En mä nyt yksin haluu höpötellä. Taidan mennä animeforumillekin höpöttelee tästä :lol:

onko tää sitte gz paikka?
Member
Gold: 5,000.00
Sep 9 2009 12:54am
Quote (akuseri @ Wed, Sep 9 2009, 07:12am)

Oon pitkään vältelly Code Geassia koska a) tiedän kuka kuolee ja b ) ne naamat näyttää fitun tyhmilt.

Mut nyt kyl kaikki on ylistäny sitä, eli varmaa pitää kattoo CG. Jos vaa löytyis aikaa :S

This post was edited by greydoom on Sep 9 2009 12:54am
Member
Gold: 30.50
Sep 9 2009 03:00am
AINOA anime mistä mä olen ikinän edes hiukan pitänyt on ehdottomasti DEATH NOTE siinä on kyllä ainesta. Muut animet on mun mielestäni lähinnä paskaa. Olen vain kattonut muutamaa toista anime sarjaa kuten bleach ja joku muu en muista. Bleach on ihan korni voin arvata juonen koko sarjasta sen ensimmäisen 15min perusteella, enkä sen jälkeen jaksanut katsoa mitään muuta. Pysyn siinä death notessa katteleen niitä uudestaan aina sillon tällön. Death note sai itse asiassa minun hieman muuttamaan negatiivista asennetta animea kohtaan.

Kuten varmasti huomaat asenteeni on hieman kielteinen animea kohtaan, kun suurin osa mitä olen nähnyt ei ole hirveästi mielyttänyt minua. Se on vain minun mielipiteeni ja pyydän jo etukäteen anteeksi niiltä uskollisilta anime faneilta, jotka saavat traumoja tästä viestistä.
Member
Sep 9 2009 03:42am
Quote (greydoom @ Wed, 9 Sep 2009, 09:54)
Oon pitkään vältelly Code Geassia koska a) tiedän kuka kuolee ja b ) ne naamat näyttää fitun tyhmilt.

Mut nyt kyl kaikki on ylistäny sitä, eli varmaa pitää kattoo CG. Jos vaa löytyis aikaa :S

Vaaaat. Se animaation suunnittelu on CLAMPin käsialaa. Ja joo, niilllä on kyll aika omaperänen tyyli, mut mä kyl tykkään siitä. Paitsi xxxholicissa ne raajat alkaa jo olee turhan pitkiä :P

Quote (maksimaali @ Wed, 9 Sep 2009, 12:00)
AINOA anime mistä mä olen ikinän edes hiukan pitänyt on ehdottomasti DEATH NOTE siinä on kyllä ainesta. Muut animet on mun mielestäni lähinnä paskaa. Olen vain kattonut muutamaa toista anime sarjaa kuten bleach ja joku muu en muista. Bleach on ihan korni voin arvata juonen koko sarjasta sen ensimmäisen 15min perusteella, enkä sen jälkeen jaksanut katsoa mitään muuta. Pysyn siinä death notessa katteleen niitä uudestaan aina sillon tällön. Death note sai itse asiassa minun hieman muuttamaan negatiivista asennetta animea kohtaan.

Kuten varmasti huomaat asenteeni on hieman kielteinen animea kohtaan, kun suurin osa mitä olen nähnyt ei ole hirveästi mielyttänyt minua. Se on vain minun mielipiteeni ja pyydän jo etukäteen anteeksi niiltä uskollisilta anime faneilta, jotka saavat traumoja tästä viestistä.

Ei me nyt sentään mitään traumoja saada, kyllä tänne mun puolesta ainakin saa oman asiallisen mielipiteensä kertoa. Ja ajattelin ite ennen samalla tavalla, mulla se eka sarja vaan oli, krhm, eräs muu sarja. Ja siis onhan iso osa animesta kauheeta tuubaa. Yli puolet on täysin katsomiskelvotonta. Ja siis ton ennalta-arvattavuuden voi suurimmassa osassa animea unohtaa, mut nuo perusshonenit(esim. Bleach), on tehty aika saman kaavan mukaan. Sitä paitsi amerikkalaiset sarjat vasta ennalta-arvattavia on. Animen tuotannot on usein lyhyitä, mut sit tää tarjonta on taas sitäkin kirjavampaa. Sen takia tykkäänkin aina animea kritisoiville sanoa puolivitsillä, että on ihmisiä, jotka kattoo animea ja ihmisiä, jotka ei oo vielä nähny sitä tarpeeks.

This post was edited by akuseri on Sep 9 2009 03:43am
Go Back To Suomi Topic List
Prev17475767778168Next
Add Reply New Topic New Poll