Quote (greydoom @ Wed, 9 Sep 2009, 09:54)
Oon pitkään vältelly Code Geassia koska a) tiedän kuka kuolee ja b ) ne naamat näyttää fitun tyhmilt.
Mut nyt kyl kaikki on ylistäny sitä, eli varmaa pitää kattoo CG. Jos vaa löytyis aikaa :S
Vaaaat. Se animaation suunnittelu on CLAMPin käsialaa. Ja joo, niilllä on kyll aika omaperänen tyyli, mut mä kyl tykkään siitä. Paitsi xxxholicissa ne raajat alkaa jo olee turhan pitkiä
Quote (maksimaali @ Wed, 9 Sep 2009, 12:00)
AINOA anime mistä mä olen ikinän edes hiukan pitänyt on ehdottomasti DEATH NOTE siinä on kyllä ainesta. Muut animet on mun mielestäni lähinnä paskaa. Olen vain kattonut muutamaa toista anime sarjaa kuten bleach ja joku muu en muista. Bleach on ihan korni voin arvata juonen koko sarjasta sen ensimmäisen 15min perusteella, enkä sen jälkeen jaksanut katsoa mitään muuta. Pysyn siinä death notessa katteleen niitä uudestaan aina sillon tällön. Death note sai itse asiassa minun hieman muuttamaan negatiivista asennetta animea kohtaan.
Kuten varmasti huomaat asenteeni on hieman kielteinen animea kohtaan, kun suurin osa mitä olen nähnyt ei ole hirveästi mielyttänyt minua. Se on vain minun mielipiteeni ja pyydän jo etukäteen anteeksi niiltä uskollisilta anime faneilta, jotka saavat traumoja tästä viestistä.
Ei me nyt sentään mitään traumoja saada, kyllä tänne mun puolesta ainakin saa oman asiallisen mielipiteensä kertoa. Ja ajattelin ite ennen samalla tavalla, mulla se eka sarja vaan oli, krhm, eräs muu sarja. Ja siis onhan iso osa animesta kauheeta tuubaa. Yli puolet on täysin katsomiskelvotonta. Ja siis ton ennalta-arvattavuuden voi suurimmassa osassa animea unohtaa, mut nuo perusshonenit(esim. Bleach), on tehty aika saman kaavan mukaan. Sitä paitsi amerikkalaiset sarjat vasta ennalta-arvattavia on. Animen tuotannot on usein lyhyitä, mut sit tää tarjonta on taas sitäkin kirjavampaa. Sen takia tykkäänkin aina animea kritisoiville sanoa puolivitsillä, että on ihmisiä, jotka kattoo animea ja ihmisiä, jotka ei oo vielä nähny sitä tarpeeks.
This post was edited by akuseri on Sep 9 2009 03:43am