d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev17374757677332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Mar 10 2012 07:22am


<3 720p ja vitunmoiset jysärit päälle!

Maanantaina tulloo myyntiin Weekend Festival (Espoon Luukissa) liput, perjantaina esiintyy David Guetta ja Skrillex ! 17.-18. Elokuuta

cy@ there o/

WOBWOBWOBWOBWOB
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Mar 10 2012 12:16pm
Quote (Rumilus @ 10 Mar 2012 15:22)
http://www.youtube.com/watch?v=CpEOErRV-u4

<3 720p ja vitunmoiset jysärit päälle!

Maanantaina tulloo myyntiin Weekend Festival (Espoon Luukissa) liput, perjantaina esiintyy David Guetta ja Skrillex ! 17.-18. Elokuuta

cy@ there o/

WOBWOBWOBWOBWOB


Ihan hyvä.

http://www.youtube.com/user/goingquantum?ob=0

GoingQuantum on ehdottomasti yksi parhaista Youtube kanavista missä miksaa yhteen + AINA guest mix osuus. Tykkään vitusti näistä, hyvää ja helppoa ;)
Member
Posts: 18,131
Joined: May 5 2007
Gold: 39,035.75
Mar 10 2012 01:10pm


vähä tollasta...kaiuttimien särkijää :D tollasen tapasta ite atm kuuntelen..aggrotechia (tosin tää video ei oo aggrotech )

This post was edited by Lockheart on Mar 10 2012 01:12pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 10 2012 01:27pm
Tällä sain posliinit kylää yx päiv

Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 10 2012 03:58pm
nyt jotain muuta ku sitä hardstyle tai dubstep :D eiks tääl oikeesti popula kuuntele mitään muuta?
täs ois vähän uudenpaa trancee:

Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Mar 10 2012 07:09pm


Tottakai kuuntelen muitakin genrejä mutta nyt on tämmöst pient hehkutust Skrillexin puolesta (ootan iha vitu innolla ens kesän Skrillexin keikkaa)

Riippuen iha fiilareista millast kuuntelee mut nyt on nii energinen olo. :3
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Mar 10 2012 07:32pm


1080p päälle!

<3
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Mar 10 2012 07:35pm


Hieman Koan/Bonobo tyylistä chillailu biittiä kehiin, jos sitä iskis kahvin tippuu ja lähtis aamutupakalle mietiskelee.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Mar 10 2012 11:33pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Mar 11 2012 10:33am
trance juna meni itellä jo monia vuosia sitten. tylsää paskaa.



rumpalille vähän lisää uutta WP:tä! pakko nähä nää ennen defqonia. mahtavia äijiä.

This post was edited by Rocko on Mar 11 2012 10:34am
Go Back To Suomi Topic List
Prev17374757677332Next
Add Reply New Topic New Poll