d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev17172737475332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Feb 26 2012 01:15pm
vitun hyvä uus ep jajoxilta. BEIBI AIM A SUPERSTAAAR!

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 26 2012 01:29pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 26 2012 01:35pm
Quote (Rzi @ Feb 26 2012 09:29pm)
http://www.youtube.com/watch?v=WCpfVPY4J6I


hyvä biisi äRtsi!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 26 2012 01:37pm
:DDDDD



alapäitä



This post was edited by rumpali on Feb 26 2012 01:38pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 26 2012 02:24pm
Quote (rumpali @ 26 Feb 2012 21:35)
hyvä biisi äRtsi!


kainy ku deadmau
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
Feb 26 2012 04:14pm
Quote (rumpali @ Feb 26 2012 10:37pm)
:DDDDD



alapäitä

http://www.youtube.com/watch?v=XKMoVAObbhE


-.-' voi elämä
Member
Posts: 21,690
Joined: Jun 9 2008
Gold: 177.66
Feb 27 2012 02:09am
En ole ymmärtänyt, mitä herrasmies sanotte. Mutta pidän valitsemaasi musiikkiin hyvin

kiitos google translate :]
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Feb 27 2012 07:59am
nojoo jos sitä "valottais" vähän muillekin mitä se kunnon KICK meinaa.

siitä. paras hs biisi viimeseen pariin vuoteen. vanhat bioweaponin jätkät + toneshifterz = on toi niin maagista settiä. ei uskalla laittaa subbaria ihan liian kovalle kun pommittaa niin upeesti.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Feb 27 2012 08:08am
laitan toisen vertailukohdan. tästä esim b-front hyppäs tähteyteen.
fronliner kaikille tuttu (ketkä kuuntelee hs) :) ihanan synkät soundit

Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 27 2012 09:37am
Kuuntelin aika jäätävän kauniin dubstep -piisin

Go Back To Suomi Topic List
Prev17172737475332Next
Add Reply New Topic New Poll