d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev17172737475419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
Feb 1 2010 11:58am
nii no sultahan ei kysytä :)

This post was edited by LogicC on Feb 1 2010 11:58am
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 1 2010 12:01pm
Quote (jsp_robe @ 1 Feb 2010 19:56)
juu tai ei oikeestaa :D  mut se käyttää sitä rerollaus juttua et se näkee sen statsit... jos on paskat statsit se säilyy unidina jos se on guxo ni se jättää sen iddatuks


eli perjaattes vois ostaa miljoona coaa ja miljoona griffonia, sit laittaa sen noukkii ne kaikki ja se stashais paskimmat ja iddais parhaimmat?(tai muut itams)

tell me moar about xiit jos toimii
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 1 2010 12:05pm
Quote (Give @ 1 Feb 2010 20:01)
eli perjaattes vois ostaa miljoona coaa ja miljoona griffonia, sit laittaa sen noukkii ne kaikki ja se stashais paskimmat ja iddais parhaimmat?(tai muut itams)

tell me moar about xiit jos toimii


ofc se toimii ja on publa ja hirvees levityksessä eikä sitä oo patchattu













:facepalm:
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold: 187.01
Warn: 10%
Feb 1 2010 12:14pm
Quote (MikkoU @ Feb 1 2010 09:05pm)
ofc se toimii ja on publa ja hirvees levityksessä eikä sitä oo patchattu


Kyllähän toi teoria oli ihan toimiva.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 1 2010 01:18pm
antakaa 3x hel scnl!
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 1 2010 01:36pm
Quote (MikkoU @ 1 Feb 2010 20:05)
ofc se toimii ja on publa ja hirvees levityksessä eikä sitä oo patchattu


tiedän itse ohjelman kyllä, mutta en tollasesta ominaisuudesta, mikäli se toimis niikuin mietin tossa
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 1 2010 02:25pm
Quote (Give @ 1 Feb 2010 21:36)
tiedän itse ohjelman kyllä, mutta en tollasesta ominaisuudesta, mikäli se toimis niikuin mietin tossa


no kaipa se on mahdollinen lagien ym piikkien avulla mutta en usko sen olevan mitenkään pomminvarma... ehkä vuonna nakki se toimi kun unelma mutta on niitä patcheja tullut tuonne blizzulle ilman että tulee iso client 1.12 patch ym

siellä menee melkein kuukausittain noita dupe patcheja eikä mikään tekniikka kestä ikuisesti

itse en ole nähnyt vielä tuollaista että toimisi, mutta kaipa joku kynäniska senkin osaa tehdä.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 1 2010 03:15pm
jumanleiska, löysin mun craftaamat mana bootsit marketilta :)

vieläkin vissiin euro top5 es soso bootsit

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39006143&f=170&o=25#p262601181
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2010 04:25pm
Quote (MikkoU @ 2 Feb 2010 00:15)
jumanleiska, löysin mun craftaamat mana bootsit marketilta :)

vieläkin vissiin euro top5 es soso bootsit

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39006143&f=170&o=25#p262601181


Vaikka noissa on 40 psn res, nii parempiakin on...

IMO:

Poisonlength red. > psn res. - Duelit kummiski @ nm ja siellä on 75 psn res + vähä stacked kummiski. ;)

FRW > 40 psn res



Mut on noi aivan helvetin hienot.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Feb 1 2010 06:29pm
Onkos muuten drop calculatoreita 1.12 patchin mallia? Vai päteekö samat drop chancet 1.12 kun 1.11?

Yritin googlettaa, mutta kysynpä täältä jos tietoa asiasta varmaan jollakin. Enkä kehtaa mennä kysymään general discussista etten näytä nyypältä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev17172737475419Next
Add Reply New Topic New Poll