Quote (pristine @ Jun 25 2011 12:24pm)
se on pelottavaa, unihalvaus siis
ei sitä kannata hakia
ei oo kiva tunne ku ei liiku raajat ja pahimmasa tapauksessa saatat nähä jonku hahmon lähestyvän
itekki harkittiin sillo unipäiväkirjaa ku ite nuihi flippasin, mut en ikinä jaksanu
lucidki on vähä hiinä ja hiinä et haluaako ruveta mielenterveydellä leikkii
kyl päiväkirjaa pitää kannattaa jos tuo kiinnostaa
mut sano mun sanoneen; itku pitkästä ilosta
se tulee hitaasti mutta varmasti jossain kohtaa sullekki
kerran tässä vaan eletään. Tuskimpa ihan pelkästään lucid unilla saa päätä flippaan. Ainut vaikutus
lucideilla muhun on masennus. Kun niin monta kertaa oot saanu olla jumala ja voinu tehdä mitä haluat, niin
katoo elämänhalu. Tässä maailmassa missä ei voi tehdä mitään. Sinänsä hyvä, että lucideja harvoin tulee. ettei sekin käy tylsäksi.
Toisaalta ainahan sitä voi harjottaa enemmä ja enemmä ja tehdä hullumpia asioita. ite tykkään "exploraa" mestoja, eli
meen vaikka jossa metsässä ja etin "jotain" usein löytyy temppeleitä missä sisällä on sit kaikenlaista kivaa.
Lentää en enää jaksa ku siin innostuu aina vähä liikaa ja sit herää. mielummin juoksen neljäl raajal ja hypin pitkiä loikkia.
This post was edited by MukavaSamu on Jun 25 2011 05:28am