d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nukkuminen
Prev171727374Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 05:24am
Quote (MukavaSamu @ Jun 25 2011 11:07am)
Oon yrittäny saada unihalvauksen 100 kertaa ja koskaan en oo siinä onnistunu.

Tota päiväkirjaa oon ajatellu alkaa pitää heti kun intti loppuu. Siel ei yleensä muista mitään

unia kun herää siihen samaan paskaan joka aamu "patterissa herätys". jostain syystä se pyyhkii mun lähimuistin

totaalisesti. nyt pitkil lomilla oon nähny ekaan kertaan puoleen vuoteen kunnolla unia.


se on pelottavaa, unihalvaus siis
ei sitä kannata hakia
ei oo kiva tunne ku ei liiku raajat ja pahimmasa tapauksessa saatat nähä jonku hahmon lähestyvän
itekki harkittiin sillo unipäiväkirjaa ku ite nuihi flippasin, mut en ikinä jaksanu
lucidki on vähä hiinä ja hiinä et haluaako ruveta mielenterveydellä leikkii

kyl päiväkirjaa pitää kannattaa jos tuo kiinnostaa
mut sano mun sanoneen; itku pitkästä ilosta
se tulee hitaasti mutta varmasti jossain kohtaa sullekki
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 25 2011 05:28am
Quote (pristine @ Jun 25 2011 12:24pm)
se on pelottavaa, unihalvaus siis
ei sitä kannata hakia
ei oo kiva tunne ku ei liiku raajat ja pahimmasa tapauksessa saatat nähä jonku hahmon lähestyvän
itekki harkittiin sillo unipäiväkirjaa ku ite nuihi flippasin, mut en ikinä jaksanu
lucidki on vähä hiinä ja hiinä et haluaako ruveta mielenterveydellä leikkii

kyl päiväkirjaa pitää kannattaa jos tuo kiinnostaa
mut sano mun sanoneen; itku pitkästä ilosta
se tulee hitaasti mutta varmasti jossain kohtaa sullekki


kerran tässä vaan eletään. Tuskimpa ihan pelkästään lucid unilla saa päätä flippaan. Ainut vaikutus

lucideilla muhun on masennus. Kun niin monta kertaa oot saanu olla jumala ja voinu tehdä mitä haluat, niin

katoo elämänhalu. Tässä maailmassa missä ei voi tehdä mitään. Sinänsä hyvä, että lucideja harvoin tulee. ettei sekin käy tylsäksi.

Toisaalta ainahan sitä voi harjottaa enemmä ja enemmä ja tehdä hullumpia asioita. ite tykkään "exploraa" mestoja, eli

meen vaikka jossa metsässä ja etin "jotain" usein löytyy temppeleitä missä sisällä on sit kaikenlaista kivaa.

Lentää en enää jaksa ku siin innostuu aina vähä liikaa ja sit herää. mielummin juoksen neljäl raajal ja hypin pitkiä loikkia.

This post was edited by MukavaSamu on Jun 25 2011 05:28am
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 05:37am
Quote (MukavaSamu @ Jun 25 2011 11:28am)
kerran tässä vaan eletään. Tuskimpa ihan pelkästään lucid unilla saa päätä flippaan. Ainut vaikutus

lucideilla muhun on masennus. Kun niin monta kertaa oot saanu olla jumala ja voinu tehdä mitä haluat, niin

katoo elämänhalu. Tässä maailmassa missä ei voi tehdä mitään. Sinänsä hyvä, että lucideja harvoin tulee. ettei sekin käy tylsäksi.

Toisaalta ainahan sitä voi harjottaa enemmä ja enemmä ja tehdä hullumpia asioita. ite tykkään "exploraa" mestoja, eli

meen vaikka jossa metsässä ja etin "jotain" usein löytyy temppeleitä missä sisällä on sit kaikenlaista kivaa.

Lentää en enää jaksa ku siin innostuu aina vähä liikaa ja sit herää. mielummin juoksen neljäl raajal ja hypin pitkiä loikkia.


palaan ensimmäiseen kommentiini, just lucideillaha ne realiteetit menee sekasi
ite koulutat ittes tavallaa hullun nui ku veikkaisin et teet niitä realitycheckejä hereillä

onko tullu univahtia vastaa?
semmone gaardiani joka herättää sut jos innostuu

siis kelaa vittu nuo luciditki on ihmeelline juttu
kaikkea vitun ihmeellistä tuola meijä pääkopasaki liikkuu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 25 2011 05:41am
Quote (pristine @ Jun 25 2011 12:37pm)
palaan ensimmäiseen kommentiini, just lucideillaha ne realiteetit menee sekasi
ite koulutat ittes tavallaa hullun nui ku veikkaisin et teet niitä realitycheckejä hereillä

onko tullu univahtia vastaa?
semmone gaardiani joka herättää sut jos innostuu

siis kelaa vittu nuo luciditki on ihmeelline juttu
kaikkea vitun ihmeellistä tuola meijä pääkopasaki liikkuu


en oo tehny reality checkei vuosiin. siis oon nyt 16 vuotiaasta asti harrastanu selkounia.

Ei oo tullu vielä vastaaan tollasia vahteja :P Joo on aika jännä juttu mihin aivot pystyy.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 25 2011 06:39am
pelkkää päivää tää keskikesä ni ei nukuta siellä :angry:
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jul 2 2011 01:30am
nyt.
hyvää aamua
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 2 2011 01:31am
meni lanittaessa viimeyö ni ei parane nukkua nyt tai menee taas rytmi sekasin.
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jul 5 2011 05:34pm
mulla oli rytmit
se o ny mennyttä
pari päivää pysy kuosissa sit tää meni koneella jumittamiseks
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 6 2011 03:35am
Quote (MukavaSamu @ 2 Jul 2011 10:31)
meni lanittaessa viimeyö ni ei parane nukkua nyt tai menee taas rytmi sekasin.


Mitä lainei vetelit?
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Jul 6 2011 03:39am
Quote (MukavaSamu @ Jul 2 2011 09:31am)
meni lanittaessa viimeyö ni ei parane nukkua nyt tai menee taas rytmi sekasin.



sama lanittaen meni viime yö

d2 alotin :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev171727374Next
Add Reply New Topic New Poll