Midnight in Paris 7.6/10 - joissakin määrin melko normaalikaavainen, silti hieman erinlainen. tuli välillä vähän semmonen "voi kunpa oisin saanut olla mukana" -olo. päähenkilö aivan liian simppeli. elokuvan lopetus tyhmä nimenomaan päähenkilön tavallisuuden vuoksi, hieman ristiriitainen. tuntu tyhmältä kuvitella, että tuon ajan taiteilijat olisivat tunteneet toisensa hyvin ja olisivat vielä asuneet pariisissa samaan aikaan (vaikkakin siinä melko lopussa oli kikkailtu tämä syy kämysesti). hieman siirappinen. ei oikeastaan hirveän todenmukainen, vaikken historiasta sinällään niinkään tiedä, mutta voisin väittää jotenkin näin. jokatapauksessa mukavaa ja helppoa katseltavaa.
This post was edited by Jolli1 on Jan 16 2012 05:02pm