d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev17071727374Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 10 2012 05:14pm
Synecdoche, New York 8.8/10 - erittäin loistava elokuva! kaikki mitä meinasin tästä elokuvasta sanoa sanotaankin itse elokuvassa :)

suosittelen lämpimästi kaikille
Member
Posts: 234
Joined: Dec 17 2011
Gold: 0.00
Jan 10 2012 05:30pm
Quote (Jolli1 @ Jan 11 2012 01:14am)
Synecdoche, New York 8.8/10 - erittäin loistava elokuva! kaikki mitä meinasin tästä elokuvasta sanoa sanotaankin itse elokuvassa :)

suosittelen lämpimästi kaikille


Katsomatta paskaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 10 2012 05:35pm
Quote (TALE69 @ 11 Jan 2012 01:30)
Katsomatta paskaa


:;DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 11 2012 02:54am
Quote (Jolli1 @ Jan 11 2012 01:14am)
Synecdoche, New York 8.8/10 - erittäin loistava elokuva! kaikki mitä meinasin tästä elokuvasta sanoa sanotaankin itse elokuvassa :)

suosittelen lämpimästi kaikille


ditto : }
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 12 2012 04:22am
Chungking Express 4.2/10
Mieheke 3/10
Gutterballs 3/10
Amelia 5/10 (2003)
Au Hasard Balthazar 6.8/10
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jan 12 2012 04:25am
Viimeks kattelin Evil Bong kakkosen, oli aika hämärä mut iha hauska.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 15 2012 06:15pm
HOSTEL 3 --> PASKA
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 15 2012 10:41pm
Quote (KUF @ 16 Jan 2012 02:15)
HOSTEL 3 --> PASKA


joku ylläri?
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 16 2012 04:59pm
Midnight in Paris 7.6/10 - joissakin määrin melko normaalikaavainen, silti hieman erinlainen. tuli välillä vähän semmonen "voi kunpa oisin saanut olla mukana" -olo. päähenkilö aivan liian simppeli. elokuvan lopetus tyhmä nimenomaan päähenkilön tavallisuuden vuoksi, hieman ristiriitainen. tuntu tyhmältä kuvitella, että tuon ajan taiteilijat olisivat tunteneet toisensa hyvin ja olisivat vielä asuneet pariisissa samaan aikaan (vaikkakin siinä melko lopussa oli kikkailtu tämä syy kämysesti). hieman siirappinen. ei oikeastaan hirveän todenmukainen, vaikken historiasta sinällään niinkään tiedä, mutta voisin väittää jotenkin näin. jokatapauksessa mukavaa ja helppoa katseltavaa.

This post was edited by Jolli1 on Jan 16 2012 05:02pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 16 2012 05:01pm
Quote (Rzi @ 16 Jan 2012 06:41)
joku ylläri?


TOTTA TOIKIN
Go Back To Suomi Topic List
Prev17071727374Next
Add Reply New Topic New Poll