Quote (pristine @ Jun 25 2011 11:53am)
ei saa olla liia sekavaa se o perseestä herätä keskellä yöllä ja kuumottua et mitä kaikkea siinä unesa sit nyt oikee tapahtu :|
sekavaa, mutta ei kuumottavan sekavaa
no on mulla ollu sellasiakin unia, kun on tapahtunu ns "valeherääminen" ja oon lähteny kävelee huoneesta keittiöö hakee vettä.
katon sit siin noopeesti ulko-ovelle ja se ei ollu sellane normaali valkonen ulko-ovi, vaan tollanen
http://www.bruvikhomeservices.com/projectpic/CrimDoor2.JPGsit siin oli verellä kirjotettu jotain kirjotuksia ja siin kohtaa tajusin, että tähän on unta. semi normaali lucidi tuli, mutta sitten kun lähdin ovesta ulos,
kävi kummia. Olin siis jossai kujalla ja mun takaa kuulu kokoajan jotain kiljumista. siin alko semisti jo kuumottaa ja menin seuraavasta ovesta minkä vaan näin.
Olin jossain vessassa. Sit se ovi lukittu, seinistä alko valuu verta ja jostai syystä sässä kohtaa iski kunnon paniikki vaikka tiesin et se oli unta. Eli itkin siin
ja hoin vaan "tää on vaan unta" ja se uni tuntu kestävän monta tuntia

sit aamulla ku heräsin ni olin vaa sillai ... "Ei vittu miten siistii!" Ittee vituttaa kun niin harvoin nään painajaisia.
ne kun tuppaa aina oleen lucidei
This post was edited by MukavaSamu on Jun 25 2011 04:59am