d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nukkuminen
Prev17071727374Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 03:57am
Quote (MukavaSamu @ Jun 25 2011 09:46am)
Tosta tuli mieleen. just toissaöinen uni oli sellanen, missä yritin hypätä ikkunasta sellaselle isolle sängylle. Olin siis

unessa syönyt sieniä ja se uni oli aika toden tuntunen. tätä siis tapahtu 5-10 kertaa ja joka kerta hyppäsin ohi. ainakun

osuin maahan, mhun sattu aivan saatanasti. sit se viimenen kerta oli sellanen, että mut ammuttiin niinkun "elävänä tykinkulaana"

johki taivaalle ja lasekuduin omaan pihaan. en tossa vaiheessa ollu varma näänkö unta vai oliko se todellista just niiden sienien takia.

joka paikkaan sattu ja en tienny oikee mitä vittua tapahtu.

E: oli siis ollu selvä päivä takana. ei mitää muutakun joku litrta kaffia kehossa


hahaha fak
sekasiha siitä menee jos ei erota unta todellisuudesta :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 25 2011 04:01am
Quote (pristine @ Jun 25 2011 10:57am)
hahaha fak
sekasiha siitä menee jos ei erota unta todellisuudesta :D


jostain syystä mua on aina kiehtonu tommone mahd sekava uni. sellane normaali, mis ei tapahdu mitään

outoo, on aivan saatanan tylsä. Tykkään oikeen kunnon liskodiskoista
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 04:11am
Quote (MukavaSamu @ Jun 25 2011 10:01am)
jostain syystä mua on aina kiehtonu tommone mahd sekava uni. sellane normaali, mis ei tapahdu mitään

outoo, on aivan saatanan tylsä. Tykkään oikeen kunnon liskodiskoista


mut eiks just lucidin idea oo et sää ite hallihet sitä kaikkea
kukapa ei haluais olla kaikkivoipa sen lyhyen ajan mitä se on
iha unista, kunno sekopäiset, mieleenpainuvat unet on pop
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 25 2011 04:44am
Quote (pristine @ Jun 25 2011 11:11am)
mut eiks just lucidin idea oo et sää ite hallihet sitä kaikkea
kukapa ei haluais olla kaikkivoipa sen lyhyen ajan mitä se on
iha unista, kunno sekopäiset, mieleenpainuvat unet on pop


joo siis lucidin ideahan on tämä, mutta mielummin se liskodisko kun normaali uni. Usein painajaisista
ja liskodiskoista tulee niitä lucideja itellä.
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 04:53am
Quote (MukavaSamu @ Jun 25 2011 10:44am)
joo siis lucidin ideahan on tämä, mutta mielummin se liskodisko kun normaali uni. Usein painajaisista
ja liskodiskoista tulee niitä lucideja itellä.


ei saa olla liia sekavaa se o perseestä herätä keskellä yöllä ja kuumottua et mitä kaikkea siinä unesa sit nyt oikee tapahtu :|
sekavaa, mutta ei kuumottavan sekavaa
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jun 25 2011 04:57am
nukuin viime yönä vähän univelkoja veks, vähä vajaat 16h
vähä höpö olo viel tunti heräämisen jälkeenki
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 25 2011 04:59am
Quote (pristine @ Jun 25 2011 11:53am)
ei saa olla liia sekavaa se o perseestä herätä keskellä yöllä ja kuumottua et mitä kaikkea siinä unesa sit nyt oikee tapahtu :|
sekavaa, mutta ei kuumottavan sekavaa


no on mulla ollu sellasiakin unia, kun on tapahtunu ns "valeherääminen" ja oon lähteny kävelee huoneesta keittiöö hakee vettä.

katon sit siin noopeesti ulko-ovelle ja se ei ollu sellane normaali valkonen ulko-ovi, vaan tollanen http://www.bruvikhomeservices.com/projectpic/CrimDoor2.JPG

sit siin oli verellä kirjotettu jotain kirjotuksia ja siin kohtaa tajusin, että tähän on unta. semi normaali lucidi tuli, mutta sitten kun lähdin ovesta ulos,

kävi kummia. Olin siis jossai kujalla ja mun takaa kuulu kokoajan jotain kiljumista. siin alko semisti jo kuumottaa ja menin seuraavasta ovesta minkä vaan näin.

Olin jossain vessassa. Sit se ovi lukittu, seinistä alko valuu verta ja jostai syystä sässä kohtaa iski kunnon paniikki vaikka tiesin et se oli unta. Eli itkin siin

ja hoin vaan "tää on vaan unta" ja se uni tuntu kestävän monta tuntia :D sit aamulla ku heräsin ni olin vaa sillai ... "Ei vittu miten siistii!" Ittee vituttaa kun niin harvoin nään painajaisia.

ne kun tuppaa aina oleen lucidei

This post was edited by MukavaSamu on Jun 25 2011 04:59am
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 05:00am
Quote (Paroni @ Jun 25 2011 10:57am)
nukuin viime yönä vähän univelkoja veks, vähä vajaat 16h
vähä höpö olo viel tunti heräämisen jälkeenki

mää heräsin siihe ku kurkussa oli autiomaa
juomaan piti herätä
rapula, heikottaa ja kessut on loppunu
kahvia en jaksa keittää

univelat ois iha jepa poistaa :D
jos nukkus ilma kuosia joskus
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 25 2011 05:04am
Quote (MukavaSamu @ Jun 25 2011 10:59am)
no on mulla ollu sellasiakin unia, kun on tapahtunu ns "valeherääminen" ja oon lähteny kävelee huoneesta keittiöö hakee vettä.

katon sit siin noopeesti ulko-ovelle ja se ei ollu sellane normaali valkonen ulko-ovi, vaan tollanen http://www.bruvikhomeservices.com/projectpic/CrimDoor2.JPG

sit siin oli verellä kirjotettu jotain kirjotuksia ja siin kohtaa tajusin, että tähän on unta. semi normaali lucidi tuli, mutta sitten kun lähdin ovesta ulos,

kävi kummia. Olin siis jossai kujalla ja mun takaa kuulu kokoajan jotain kiljumista. siin alko semisti jo kuumottaa ja menin seuraavasta ovesta minkä vaan näin.

Olin jossain vessassa. Sit se ovi lukittu, seinistä alko valuu verta ja jostai syystä sässä kohtaa iski kunnon paniikki vaikka tiesin et se oli unta. Eli itkin siin

ja hoin vaan "tää on vaan unta" ja se uni tuntu kestävän monta tuntia :D    sit aamulla ku heräsin ni olin vaa sillai ... "Ei vittu miten siistii!" Ittee vituttaa kun niin harvoin nään painajaisia.

ne kun tuppaa aina oleen lucidei


tolla mä heitin et lue niitä päiväkirjoja
toi on tapahtunu monelle muulleki
yhtäkkiä lucidissa on ollu joku kuumottava juttu jolle et vaan maha mitään
ja sitte on yö yhtä helvettiä ku joku 6 silmäne sillinaama tuikkuu sapelilla sun perseeseen koko sen 12 tuntia mitä on yössä

ookko unihalvausta kokenu?

aivan vitun uskomattoman paska kokemus
vittu intissä, punkasa paskahalvauksessa nähä halluja terve
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 25 2011 05:07am
Quote (pristine @ Jun 25 2011 12:04pm)
tolla mä heitin et lue niitä päiväkirjoja
toi on tapahtunu monelle muulleki
yhtäkkiä lucidissa on ollu joku kuumottava juttu jolle et vaan maha mitään
ja sitte on yö yhtä helvettiä ku joku 6 silmäne sillinaama tuikkuu sapelilla sun perseeseen koko sen 12 tuntia mitä on yössä

ookko unihalvausta kokenu?

aivan vitun uskomattoman paska kokemus
vittu intissä, punkasa paskahalvauksessa nähä halluja terve


Oon yrittäny saada unihalvauksen 100 kertaa ja koskaan en oo siinä onnistunu.

Tota päiväkirjaa oon ajatellu alkaa pitää heti kun intti loppuu. Siel ei yleensä muista mitään

unia kun herää siihen samaan paskaan joka aamu "patterissa herätys". jostain syystä se pyyhkii mun lähimuistin

totaalisesti. nyt pitkil lomilla oon nähny ekaan kertaan puoleen vuoteen kunnolla unia.

This post was edited by MukavaSamu on Jun 25 2011 05:08am
Go Back To Suomi Topic List
Prev17071727374Next
Add Reply New Topic New Poll