d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev16970717273332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 19 2012 02:06pm
itekkin aaattelin tulla defqon,, Tosin ei tuu krapulaa, kun tuun snne vetää vaa huumeita. Maassa maan tavalla.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Feb 19 2012 02:10pm
kyl toi bioweaponin hajoominen oli ihan jees juttu. nyt molemmat ruuttaa uutta projektia koko ajan ulos. tässä semmonen ihan ok eka projekti toiselta niistä.
vähän sekunda kick ja turhan perus lead / vokat, mut kyl se siit. sitä vanhaa kunnon bioo kun sais <3

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Feb 19 2012 02:15pm
noh vittu pitäähän tässä sit laittaa kunnon biisit tulille. machineltä tulee oma levy ulos kohta. esimakuu remixin muodossa.
en muuten tosta b-frontista niin välitä, mut se on saanu tehtyy muutamat kovat remixit. machinen kipale on just hyvä siihen.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Feb 19 2012 02:18pm
porukka ny kuitenki tykkää jonkun verran tosta lame dubstepistä niin laitetaan ny vähän DUBSTYLEE tänne :D
aika kasvava trendi tää et lisätään joko hardstyle kipaleen introon tai keskiosaan tommonen dub kohta. ihan hassua. joka kerta se ei toimi mut mun mielestä tässä se on just hyvin tossa alussa.

PLEIS ÖF TERRÖR!

E: btw taas machinen biisistä tehty remix! CRYPSIS <3



This post was edited by Rocko on Feb 19 2012 02:19pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Feb 19 2012 02:30pm
vika tälle illalle tähän triidiin. vähä kunnon psykoo. kaverina sound freakerz.
toi build up ja noi pörinät on ihan sairaat :D WHHHHHHHIUUUUUUUUUUUUUUU. WAWESSSS, WHHHHHHRUUUUUUUM RHYTHM.... DISTORTED NOISES!!!!!!!!
ja perus psyko kick. tota ei moni pysty monistaan.



Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 19 2012 02:32pm
Rocko lopeta itsellesi puhuminen ja ota ne psykoosilääkkeet.

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 19 2012 02:43pm
hardstylet ja dubstepit on niin naurettavan kuulosta imo
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 20 2012 08:17am
Quote (Rocko @ 19 Feb 2012 22:30)
vika tälle illalle tähän triidiin. vähä kunnon psykoo. kaverina sound freakerz.
toi build up ja noi pörinät on ihan sairaat :D WHHHHHHHIUUUUUUUUUUUUUUU. WAWESSSS, WHHHHHHRUUUUUUUM RHYTHM.... DISTORTED NOISES!!!!!!!!
ja perus psyko kick. tota ei moni pysty monistaan.

http://www.youtube.com/watch?v=76pu954cVKU


Miks näitte jätkien taiteilijanimet päättyy aina zetaan?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 22 2012 08:27am


siis jumalauta..

:love:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 22 2012 09:11am
Quote (rumpali @ Feb 22 2012 04:27pm)
http://www.youtube.com/watch?v=M3AgING8jF0

siis jumalauta..

  :love:


uudestaan ja uudestaan tätä!

Go Back To Suomi Topic List
Prev16970717273332Next
Add Reply New Topic New Poll