Quote (pristine @ Jun 25 2011 04:16am)
mää nukun iha paskasti mää nukun vähän ja jos nukun niin tosiaan nukun paskasti
kohta meen leikkimään että nukun ja toivon että nään unia
mää oon iha satavarma että kaikki nää lucid ja lääkkeet leikkaa yhtee ja et kohta erota todellisuutta
kumpi tahasa nuista riittää kussee sun realiteetit
Tosta tuli mieleen. just toissaöinen uni oli sellanen, missä yritin hypätä ikkunasta sellaselle isolle sängylle. Olin siis
unessa syönyt sieniä ja se uni oli aika toden tuntunen. tätä siis tapahtu 5-10 kertaa ja joka kerta hyppäsin ohi. ainakun
osuin maahan, mhun sattu aivan saatanasti. sit se viimenen kerta oli sellanen, että mut ammuttiin niinkun "elävänä tykinkulaana"
johki taivaalle ja lasekuduin omaan pihaan. en tossa vaiheessa ollu varma näänkö unta vai oliko se todellista just niiden sienien takia.
joka paikkaan sattu ja en tienny oikee mitä vittua tapahtu.
E: oli siis ollu selvä päivä takana. ei mitää muutakun joku litrta kaffia kehossa
This post was edited by MukavaSamu on Jun 25 2011 03:47am