Quote (Rzi @ May 10 2015 03:41pm)
eipä sillä merkitystä. voi maksaa vasta kun on irl asiat hoitanu. turha yrittää kiistää keplottelujas
voit myös olla lähettämättä uf jos haluat fg nopeesti tai käyttää med. mutta kun tässä oli kyseessä yritys saada rocko kuseen niin ethän sitä ees halunnu
tottakai saa hoitaa, säikähin vaa ku 24h meni iihf beteistä täyteen enkä saanu laitettua sille pm, mut jälkeenpäi ajateltuna oisin voinu toki oottaa siihe asti että se loggaa sisää, sitä en tullu ees kattoneeks.
ja joo, yleensä käytänki mediä jos bettaan sellasten kans ketkä ei oo tuolla aktiivisia.
Quote (Rzi @ May 10 2015 04:03pm)
näin. paha lähtee meddaamaan
nyt en oo säännöistä ihan 100% mut oletan että sun meddaaminen on "kiellettyä" ainoastaan hockey foorumilla, ei esim suomifoorumilla vaikka me tehtais hockey betti täällä. näin oon ymmärtäny. mut varmaks en osaa sanoa.
Quote (EasyCoolWin @ May 10 2015 03:57pm)
Se saa hockey foorumin medien raivon sen niskaan jos se meddaa teidän peliä vaikka se active listed onki..Saattaa jopa tippua listalta jos se medii teidän hockey bettiä
Ja toi naukin keissi on koominen.. varsinki ku jbell joka hostaa valtaosan hockey foorumin porukkabeteistä postas että tulee miettimään että saako nauki enää osallistuu sen peleihin ton tempauksen jälkeen.
Nakki saa just sen minkä ansaitsee,kaiken lisäks nakki oli harkinnassa active listauksessa.. voi heittää hyvästit sille tagille ainakin vuodeksi
jos osallistuminen sen peleihin loppuu sen vuoks että unohan kattoa millo joku logannu sisään ni sit loppuu. se oli ainoa asia mikä mulla jäi kattomatta, ku yleensä bettaan sellasten kanssa että voin laittaa pm niille jos tarviin fg nopeesti ni ne maksaa heti ku näkee viestin.
toki koko jutusta ois selvinny ku käyttäs aina mediä ku bettaa hockeyrandomien kanssa.
tuolla tagilla ei oikeasti oo juurikaa merkitystä, toi on niin tiivis porukka että jokainen tietää toisesa. oon saanu jo kolmelta eri mediltä ja 10+ active tageiltakin u/f ja uskosin että jatkossakin saa jos haluaa. mut yleensä se menee nii ettei kukaa halua u/f
ja lisäks tossa sama juttu, jos se tagi kaatuu tohon että joku ei maksa ajallaan ni sit se saa kaatua. mulla liikevaihto tän vuoden puolella avg yli 500k+ per kuukaus ja bettien määrässä oletan että mulla eniten hockey bettejä koko seasonilla (joko mulla tai canuckz:lla) eli oon jo todistanu että oon active, olipa tagia tai ei.