d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jääkiekon Mm-kisat 2015 > Praha Ja Ostrava, Tshekki
Prev167891016Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,739.04
May 10 2015 05:38am
Quote (TR0LLFACE @ May 10 2015 01:34pm)
Sanotaampa nyt näin että en pietä hengityst sen takia et suomi pääsis finaali peliin :D Pronssi on ihan hyvin hyppysssä :)

1:1 on se millä mie voin bettiä ottaa Suomen finaali paikasta, jos 5k on liikaa ni sanotaako vaikka 3K ? Siullaha oli d2 kamaa +400K eestä ni luulis nyt tommesen 3k FG oleva pikku pixeli määrä :lol:

se että oon suomen toiseks rikkain jsp ei tarkota että pelaisin huonoilla odseilla. ainoa keino tulla rikkaaks on pelata hyvät odsit ja skipata huonot, riippumatta fg määrästä.

käännetää betti toisinpäi, mä tarjoon sulle kans 1:1 odsit ettei suomi saa mitalia ollenkaa.
Member
Gold: 0.00
May 10 2015 05:42am
Quote (do_NaUKI @ 10 May 2015 14:38)
se että oon suomen toiseks rikkain jsp ei tarkota että pelaisin huonoilla odseilla. ainoa keino tulla rikkaaks on pelata hyvät odsit ja skipata huonot, riippumatta fg määrästä.

käännetää betti toisinpäi, mä tarjoon sulle kans 1:1 odsit ettei suomi saa mitalia ollenkaa.

Tossaha mä just sanoin että Suomi saa Pronssia :D

Quote (TR0LLFACE @ 10 May 2015 14:34)
Pronssi on ihan hyvin hyppysissä :)

En kai mä nyt omaa aatetta vastaan käy bettaa..

Sä sanot että Suomi voittaa nää kinkerit ja mie sanon että Suomi ei pääse finaali peliin. 1:1 betin voin ottaa asiasta, mutta jos ei kiinnosta ni antaa olla.

This post was edited by TR0LLFACE on May 10 2015 05:43am
Member
May 10 2015 05:46am
katotaa myöhempänä ajankohtana. sanosin että välierässä jos suomi johtaa ekan erän jälkee 1-0 ni sillon noi 1:1 odsit vois olla ok finaalipaikasta

skippaan tällähetkellä. kiitti tarjouksesta kumminki.

ja btw voin tarjota sulle 1:2 odsit ettei suomi saa pronssia jos haluat. vaikka mun 1k vs sun 500
Member
May 10 2015 05:59am
Quote (do_NaUKI @ 10 May 2015 14:46)
katotaa myöhempänä ajankohtana. sanosin että välierässä jos suomi johtaa ekan erän jälkee 1-0 ni sillon noi 1:1 odsit vois olla ok finaalipaikasta

skippaan tällähetkellä. kiitti tarjouksesta kumminki.

ja btw voin tarjota sulle 1:2 odsit ettei suomi saa pronssia jos haluat. vaikka mun 1k vs sun 500

Jaah, no mites ois semmone että jos Suomi nyt pelaa Pronssi pelissä ni 1:1 betti ( miun Suomi, siun vastustaja ) tai jos Suomi pääsee fiinaaliin ni 1:1 betti ( siun Suomi, miun vastustaja ) ?

Fygy määrä voijaa sopii sitte kun kyseinen peli on tiedossa.
Member
May 10 2015 07:01am
Quote (TR0LLFACE @ May 10 2015 01:59pm)
Jaah, no mites ois semmone että jos Suomi nyt pelaa Pronssi pelissä ni 1:1 betti ( miun Suomi, siun vastustaja ) tai jos Suomi pääsee fiinaaliin ni 1:1 betti ( siun Suomi, miun vastustaja ) ?

Fygy määrä voijaa sopii sitte kun kyseinen peli on tiedossa.

katotaa tuota sit ku suomi on neljän joukossa (ennen välieriä kumminkin) mut vaikuttaa iha hyvältä. en tosin vielä halua lyödä fg:tä tohon lukkoon yli viikoks eteenpäin.
Member
Gold: 24,297.85
May 10 2015 07:41am
Quote (do_NaUKI @ 10 May 2015 14:25)
sillä ei ollu 24h suspeja. ja ite se rikko jsp sääntöjä, mut jäi ilman tuomiota ku sillä ei ollu suspeja ollenkaa tai korkeintaan 1h suspit. +että sillä oli myös iihf betti mukana ja niistä oli menny yli 24h. ja ku en voinu laittaa pm sille (se blockas) ni tein sen takia topikin. tietenki olisin ensi laittanu pm jos oisin pystyny

hockey foorumilla kaikki medit on luotettavia, ja kyl mulle kelpais rzi kans vaikka se ei medi ookkaa mut harvoimpa ne scannaa.

en ota näillä odseilla. suomi on altavastaaja vs puolivälierä vastustaja keskiarvolla 1:2,5 (1:1 sveitsi joka on äärimmäisen epätodennäkönen, 1:4 kanada, 1:2,5 ruotsi, 1:1,5 tsekki)
välierässä altavastaaja vähintään samoilla odseilla, luultavasti 1:3
ja lisäks paikka puolivälierii ei oo ees varmaa vielä.

eli offical odsit on varmaankin jossai 1:8 - 1:10+ paikkeilla nyt.

EDIT: en ottais 1:1 odseilla ees sitä että suomi on neljän joukossa ku siihen saa yhen pelin betillä 1:2+ odsit

eipä sillä merkitystä. voi maksaa vasta kun on irl asiat hoitanu. turha yrittää kiistää keplottelujas
voit myös olla lähettämättä uf jos haluat fg nopeesti tai käyttää med. mutta kun tässä oli kyseessä yritys saada rocko kuseen niin ethän sitä ees halunnu

This post was edited by Rzi on May 10 2015 07:43am
Member
May 10 2015 07:52am
Quote (do_NaUKI @ 10 May 2015 16:01)
katotaa tuota sit ku suomi on neljän joukossa (ennen välieriä kumminkin) mut vaikuttaa iha hyvältä. en tosin vielä halua lyödä fg:tä tohon lukkoon yli viikoks eteenpäin.

Ök, katotaa sitte jos Suomi siel 4 joukossa on.

This post was edited by TR0LLFACE on May 10 2015 07:52am
Member
May 10 2015 07:57am
Quote (TR0LLFACE @ May 10 2015 10:14am)
No jos Nakki haluu topicki sinne tästä asiasta tehä ja medi sieltä ettii mikä hänelle kelpaa ni käyhä se niikii :) Tosi se sitte pitäs tän päivän aikana (viimeistää huommenna ) löytyä. Ja mikä vika vaikka siussa ois :D ooks kussu Nakkia linssii vai ?

Se saa hockey foorumin medien raivon sen niskaan jos se meddaa teidän peliä vaikka se active listed onki..Saattaa jopa tippua listalta jos se medii teidän hockey bettiä

Ja toi naukin keissi on koominen.. varsinki ku jbell joka hostaa valtaosan hockey foorumin porukkabeteistä postas että tulee miettimään että saako nauki enää osallistuu sen peleihin ton tempauksen jälkeen.

Nakki saa just sen minkä ansaitsee,kaiken lisäks nakki oli harkinnassa active listauksessa.. voi heittää hyvästit sille tagille ainakin vuodeksi
Member
Gold: 24,297.85
May 10 2015 08:03am
Quote (EasyCoolWin @ 10 May 2015 16:57)
Se saa hockey foorumin medien raivon sen niskaan jos se meddaa teidän peliä vaikka se active listed onki..Saattaa jopa tippua listalta jos se medii teidän hockey bettiä

Ja toi naukin keissi on koominen.. varsinki ku jbell joka hostaa valtaosan hockey foorumin porukkabeteistä postas että tulee miettimään että saako nauki enää osallistuu sen peleihin ton tempauksen jälkeen.

Nakki saa just sen minkä ansaitsee,kaiken lisäks nakki oli harkinnassa active listauksessa.. voi heittää hyvästit sille tagille ainakin vuodeksi

näin. paha lähtee meddaamaan
Member
May 10 2015 11:04am
Quote (Rzi @ May 10 2015 03:41pm)
eipä sillä merkitystä. voi maksaa vasta kun on irl asiat hoitanu. turha yrittää kiistää keplottelujas
voit myös olla lähettämättä uf jos haluat fg nopeesti tai käyttää med. mutta kun tässä oli kyseessä yritys saada rocko kuseen niin ethän sitä ees halunnu

tottakai saa hoitaa, säikähin vaa ku 24h meni iihf beteistä täyteen enkä saanu laitettua sille pm, mut jälkeenpäi ajateltuna oisin voinu toki oottaa siihe asti että se loggaa sisää, sitä en tullu ees kattoneeks.
ja joo, yleensä käytänki mediä jos bettaan sellasten kans ketkä ei oo tuolla aktiivisia.

Quote (Rzi @ May 10 2015 04:03pm)
näin. paha lähtee meddaamaan

nyt en oo säännöistä ihan 100% mut oletan että sun meddaaminen on "kiellettyä" ainoastaan hockey foorumilla, ei esim suomifoorumilla vaikka me tehtais hockey betti täällä. näin oon ymmärtäny. mut varmaks en osaa sanoa.

Quote (EasyCoolWin @ May 10 2015 03:57pm)

jos osallistuminen sen peleihin loppuu sen vuoks että unohan kattoa millo joku logannu sisään ni sit loppuu. se oli ainoa asia mikä mulla jäi kattomatta, ku yleensä bettaan sellasten kanssa että voin laittaa pm niille jos tarviin fg nopeesti ni ne maksaa heti ku näkee viestin.
toki koko jutusta ois selvinny ku käyttäs aina mediä ku bettaa hockeyrandomien kanssa.
tuolla tagilla ei oikeasti oo juurikaa merkitystä, toi on niin tiivis porukka että jokainen tietää toisesa. oon saanu jo kolmelta eri mediltä ja 10+ active tageiltakin u/f ja uskosin että jatkossakin saa jos haluaa. mut yleensä se menee nii ettei kukaa halua u/f :D
ja lisäks tossa sama juttu, jos se tagi kaatuu tohon että joku ei maksa ajallaan ni sit se saa kaatua. mulla liikevaihto tän vuoden puolella avg yli 500k+ per kuukaus ja bettien määrässä oletan että mulla eniten hockey bettejä koko seasonilla (joko mulla tai canuckz:lla) eli oon jo todistanu että oon active, olipa tagia tai ei.
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891016Next
Add Reply New Topic New Poll