Quote (SK7 @ 17 Jan 2013 02:18)
Vähä lähti rönsyilee, mut lukasin erästä toista keskustelu palstaa ja päätän jakaa tämän myös teidän kanssa. Eräs tyttö on kirjoittanut tämän...
"Tänään paskalla ollessani mieleen putkahti tapahtumaskenaario missä ihmiset kiusaavat anorektisen laihaa, ujoa tyttöä, jolla on pitkät blondit hiukset ja säihkyvän siniset silmät. Enkelimäinen ilmestys. Kiusaajat saavat erittäin paskaisen idean mieleensä ja päättävät toteuttaa sen. He kutsuvat joukon himoläskin paikalle. Tyyppi on niin läski, että jos hän kaatuisi, eivät nosturitkaan saisi häntä ylös, vaan nekin kaatuisivat. Läskiä kakattaa.
Kiusaajat kaatavat tytön selälleen maahan, sinivalaan ja ihmisen risteytys avaa vyönsä ja vetää telttamaiset housunsa alas ja menee kyykkyasentoon suoraan enkelimäisen tytön pienen suun yläpuolelle. Läski supistelee perselihaksiaan niin kovalla voimalla että hänen naamansakin värjäytyy paloauton punaiseksi. Ei aikaakaan, kun suuri, räiskyvä ripulitulva valtaa tytön suun. Tyttö rimpuilee ja itkee nöyryytyksestä. Hänen kyyneleensä värjäytyvät mustaksi ripsiväristä. Kiusaajia alkaa ällöttää ripulin aromi ja he oksentavat tytön päälle. Tyttö itkee ja melkein tukehtuu ripulin määrään. Lopulta läski saa suolensa tyhjennettyä ja nousee ylös. Tyttö asettuu polvilteen ja oksentaa itkien. Hänen naamansa ja rinnuksensa ovat täysin paskassa. Kiusaajat vain nauravat paskaista nauruaan.
-----
Eli tossa oli toi ajatus minkä sain paskalla ollessani ja kiihotuin siitä. Onko tämä paha?"
En kyllä tajunnu vittuakaa et kuka oli paskalle ja kuka kiihottu, tosin 8 kuppii kahvii 5h unil ja nyt meen sammuttaa itteni.
e: Tajusinpas, googlasin myös copy pastea ja päädyin demin keho osioon, en kyllä tiedä sitte että voiko tästä enään selvitä, hieman mietityttää että mitä vittua sinä siellä lueskelet xd mutta tosiaan, vain hieman.
This post was edited by Ankeli on Jan 16 2013 05:39pm