Quote (Napi @ 16 Jan 2013 17:41)
onko sun mielestä luontevampaa, että joku jäbä on vaan luonu tän koko mestan?
No mä ite ajattelen ehkä enemmänkin niin, että oisin avoin näille kummallekki vaihtoehdolle. Mä en tunne semmost niikö tarvetta selittää et miks "kaikki" on olemassa, onks "joku jäbä" luonu kaiken vai miten. Saatko kiinni? Ei siis sinänsä oo sen luontevampaa.
Mä en myöskään ajattele kristityn jumalan olevan varsinaisesti joku hahmo (jolla ois esim kädet), koska se ei mun mielestä tunnu luontevalta. Ehkä se vois olla enemmänki joku "korkeempi voima", mitä kukaa ei oo viel hiffannu. En osaa sanoo.

Ite oon joskus miettiny, et onks luomiskertomus ja alkuräjähdysteoria välttämättä edes toisiaan poissulkevia asioita.
/E: Edittailit vähä, laitan editin sulkuihin
This post was edited by Rupsu on Jan 16 2013 08:47am