d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 16 2013 04:44am
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 00:37)
No väittähän tiede jo nykypäivänä voivansa todistaa, että Jumalaa ei ole olemassa. Uskovainen väittää voivansa todistaa, että Jumala on olemassa. Aika jännä juttu


TIEDEMIEHET TEKEE TIEDEMIESTEN HOMMIA....USKOVAISET TEKEE USKOVAISTEN HOMMIA ELI PASKAA....

Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 01:16)
Tuli just katottua Iron Sky. Mietin että onko kuussa a) natsit b ) trasformers heebot c)prätkähiireti d)iha jotai muuta e)vai onko siellä mitään


IRON SKY O YKS PASKIMMISTA ELOKUVISTA MITÄ OLEN NÄHNYT.....

F: KUUSSA ON VUOROVESIVOIMALA

Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 16 2013 05:06am


PITÄÄ PAIKKANSA :---------D



SIIN O JEESUSTELIJOILLE....

This post was edited by KUF on Jan 16 2013 05:07am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 16 2013 06:16am
Quote (KUF @ 16 Jan 2013 14:06)
http://i50.tinypic.com/1puj2v.jpg

PITÄÄ PAIKKANSA :---------D

http://i50.tinypic.com/32zuej9.jpg

SIIN O JEESUSTELIJOILLE....


REPS
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 16 2013 08:17am
Quote (KUF @ 16 Jan 2013 14:06)

http://i50.tinypic.com/32zuej9.jpg

SIIN O JEESUSTELIJOILLE....


mä en oo koskaan tajunnu tota argumenttia, että raamattu ois jotenki todiste jumalan olemassaolosta... :/
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 08:22am
Quote (Rupsu @ 16 Jan 2013 17:17)
mä en oo koskaan tajunnu tota argumenttia, että raamattu ois jotenki todiste jumalan olemassaolosta... :/

emmäkään, koska jumalan olemassaolosta ei ole mitään todistetta.
eikä tule olemaan.
eikä koskaan ole ollut
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 16 2013 08:30am
Quote (Napi @ 16 Jan 2013 17:22)
emmäkään, koska jumalan olemassaolosta ei ole mitään todistetta.
eikä tule olemaan.
eikä koskaan ole ollut


Olen samaa mieltä. Argumentti toimii myös toisinpäin, todistetta siitä, että jumalaa ei ole, ei myöskään ole. En oo myöskään koskaan tajunnu, et miks tiede olis suhteessa uskontoon (uskontoihin) jollain tavalla poissulkeva.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 08:36am
Quote (Rupsu @ 16 Jan 2013 17:30)
Olen samaa mieltä. Argumentti toimii myös toisinpäin, todistetta siitä, että jumalaa ei ole, ei myöskään ole. En oo myöskään koskaan tajunnu, et miks tiede olis suhteessa uskontoon (uskontoihin) jollain tavalla poissulkeva.

eikä ole todistettu ettei spidermania voisi olla olemassa... vittu taas mikä logiikka
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 16 2013 08:38am
Quote (Napi @ 16 Jan 2013 17:36)
vittu taas mikä logiikka


No riippuu näkökulmasta. Mun mielestä toi nyt on ihan beisikkii logiikkaa. Sama logiikkahan siinäki on, että eihän alkuräjähdystäkään oo TODISTETTU.

/E: voi olla et tää ei oo ehkä keskustelun kannalta se hedelmällisin aihe :D

This post was edited by Rupsu on Jan 16 2013 08:41am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 08:41am
Quote (Rupsu @ 16 Jan 2013 17:38)
No riippuu näkökulmasta. Mun mielestä toi nyt on ihan beisikkii logiikkaa. Sama logiikkahan siinäki on, että eihän alkuräjähdystäkään oo TODISTETTU.

onko sun mielestä luontevampaa, että joku jäbä on vaan luonu tän koko mestan tyhjyydestä ja omilla käsillään ?

This post was edited by Napi on Jan 16 2013 08:43am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 16 2013 08:46am
Quote (Napi @ 16 Jan 2013 17:41)
onko sun mielestä luontevampaa, että joku jäbä on vaan luonu tän koko mestan?


No mä ite ajattelen ehkä enemmänkin niin, että oisin avoin näille kummallekki vaihtoehdolle. Mä en tunne semmost niikö tarvetta selittää et miks "kaikki" on olemassa, onks "joku jäbä" luonu kaiken vai miten. Saatko kiinni? Ei siis sinänsä oo sen luontevampaa.
Mä en myöskään ajattele kristityn jumalan olevan varsinaisesti joku hahmo (jolla ois esim kädet), koska se ei mun mielestä tunnu luontevalta. Ehkä se vois olla enemmänki joku "korkeempi voima", mitä kukaa ei oo viel hiffannu. En osaa sanoo. :) Ite oon joskus miettiny, et onks luomiskertomus ja alkuräjähdysteoria välttämättä edes toisiaan poissulkevia asioita.

/E: Edittailit vähä, laitan editin sulkuihin

This post was edited by Rupsu on Jan 16 2013 08:47am
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll