d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 5 2013 07:57pm
Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 04:09pm)
Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän


suomessa sosiaaline liikkuvuus on huippuluokkaa ja aivan käsittämätöntä
elämä on valintoja kato

Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 04:09pm)
Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.


oisko sulle yllätys jos tämmösillä eurooppalaisilla mailla jotka ei oo euromaita on euroopan korkeimmat hintatasot

Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 04:09pm)
Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.


voit varmaanki ilmottaa näille tutkijoille ja taloustieteilijöille mitkä seikat osottaa toisin
vai onks täs joku salaliitto takana? juutalaisliskot jne.

Quote (MukavaSamu @ Jan 4 2013 04:59pm)
BTW on ihan turha edes puhua tai yrittää valistaa ketään huumeista, jos et niistä ite vitun vertaa tie tai ole edes koittanut.


ootko sä sitte taloustieteilijä taikka arkkitehti
ei voi edes puhua tai yrittää valistaa ketään murhista, jos niistä ei tiiä tai oo edes ite koettanu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 6 2013 05:29am
Quote (do_NaUKI @ Jan 5 2013 11:10pm)
tavarat kestää sen aikaa ku ne on suunniteltu kestämään, vai väitätkö että 20 vuotta sitten tehyt älypuhelimet kesti kauemmin? ainii, eihä niitä sillo ollukkaa, eli helppo verrata taas erittäin monipuolista puhelinta ja jotain 20 vuotta vanhaa paskakasaa.
ja todellisuudessa hinnat on laskenu aivan vitusti lähes joka asiassa, otetaan sut esimerkiks, oot työtön etkä tee mitään. oliko työttömillä varaa kännykkään 30 vuotta sitte? oliko työttömillä sillon tietsikkaa? kameraa? 32 tuuman telkkaria? tottakai hinnat oli sillon pienempiä, mutta rahaa saatiin entistä vähemmän, sillo rahat meni ruokaan.

ja tuo tavaran kestävyys, tottakai monipuolisempi laite on herkempi vioille.
ja jos niin toivot että ois asiat niinku vaikka 90 luvulla, 80 luvulla tai vaikka 20 luvulla, ni mikäs sua estää elämästä ilman sähköä, sähkölaitteita, autoa yms.


kuka sulle kerto et oon työtön ja en tee mitään?

Kaikki mikä ton boldatun kohdan jälkeen tuleekin on vaan paskaa mitä voin ite alkaa keksiin mikäli haluat. voin alkaa
keksiin kaikkee paskaa mitä meillä OLI ja ei ollu 40v sitten. lakeja, sääntöjä direktiivejä ja muuta mitä tuli ko liityttii EUhun.

Quote (Gastly @ Jan 6 2013 02:57am)
ootko sä sitte taloustieteilijä taikka arkkitehti
ei voi edes puhua tai yrittää valistaa ketään murhista, jos niistä ei tiiä tai oo edes ite koettanu


kai sä oikeesti oot noin tyhmä tai trolli.

This post was edited by MukavaSamu on Jan 6 2013 05:32am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 6 2013 05:32am
No siis joo, onhan pankkikartellit perseestä mut ei tää kyl oo pahoinvointivaltiota nähnytkään. Kansan oma vika kun eivät löydä virikkeitä maasta jossa ainoa vankila on oma tyhmyys.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jan 6 2013 05:33am
Juutalaisreptiliaaniylijumalien salaliitto tämäkin.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 6 2013 05:49am
Quote (hartwall @ Jan 6 2013 12:32pm)
No siis joo, onhan pankkikartellit perseestä mut ei tää kyl oo pahoinvointivaltiota nähnytkään. Kansan oma vika kun eivät löydä virikkeitä maasta jossa ainoa vankila on oma tyhmyys.


Kyl tä on paljon isompaa ko pelekät pankit.
http://www.tietokone.fi/uutiset/tv_laitteissa_jattikartelli_eu_lta_1_5_miljardin_sakot

Varmaan pätee ihan kaikkeen viihteseen / elektroniikkaan.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 6 2013 08:05am
Quote (MukavaSamu @ Jan 6 2013 02:29pm)
kai sä oikeesti oot noin tyhmä tai trolli.


esitin ihan saman väitteen ku sä esitit :bonk:
esititkö tyhmän väitteen, vai missä vaiheessa se väite muuttu tyhmäks

Quote (hartwall @ Jan 6 2013 02:32pm)
No siis joo, onhan pankkikartellit perseestä mut ei tää kyl oo pahoinvointivaltiota nähnytkään. Kansan oma vika kun eivät löydä virikkeitä maasta jossa ainoa vankila on oma tyhmyys.


se on kato sen pahoinvointivaltion vika ku elämän_koulusta ei saanukaa niin korkeeta elintasoa ku haaveilee
ja se on sen pahoinvointivaltion vika ku ei voi vetää huumeita jatkuvalla syötöllä, "vähän tajunnan laajentavaa sillon tällöi" elikä päivä käyntii aamupaukuilla - ja sitte pitkin päivää himas lorviessa lisää. viikonloppuna vähä mitä sattuu ja miten paljo sattuu, se katos laajentaa tajuntaa!!
viinaa ja tupakkaaki kehdataa verottaa! verot on iha perseest, mut mun kuuluu saada kaikki ilmasiks.
ihmisen perusoikeuksiin kuuluu olla pelti kii 24/7
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 6 2013 11:47am
Quote (MukavaSamu @ 6 Jan 2013 14:49)
Varmaan pätee ihan kaikkeen viihteseen / elektroniikkaan.


Juu siis kyllähän tuo niin menee, että jos jossain on kartelli, niin kyllä se sitten on ihan jokapaikassa.

:rofl:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 6 2013 10:02pm
Quote (Gastly @ Jan 6 2013 03:05pm)
esitin ihan saman väitteen ku sä esitit  :bonk:
esititkö tyhmän väitteen, vai missä vaiheessa se väite muuttu tyhmäks



se on kato sen pahoinvointivaltion vika ku elämän_koulusta ei saanukaa niin korkeeta elintasoa ku haaveilee
ja se on sen pahoinvointivaltion vika ku ei voi vetää huumeita jatkuvalla syötöllä, "vähän tajunnan laajentavaa sillon tällöi" elikä päivä käyntii aamupaukuilla - ja sitte pitkin päivää himas lorviessa lisää. viikonloppuna vähä mitä sattuu ja miten paljo sattuu, se katos laajentaa tajuntaa!!
viinaa ja tupakkaaki kehdataa verottaa! verot on iha perseest, mut mun kuuluu saada kaikki ilmasiks.
ihmisen perusoikeuksiin kuuluu olla pelti kii 24/7


oon tän hetkiseen elämäntasooni aivan vitun tyytyväinen :D en haluais enempää tai et otettas pois.

Puhut nyt ko tuntisit mut aivan helvetin hyvin. Munkin on helppo keksiä paskaa susta ja lähtee sit pois, vaan ei kuulu tapoihin.
ja mitä tulee alkoholin verotukseen, mulla on omat mielipiteeni siitä, miten viinasta / kaljasta tulis verottaa. Ei loppujenlopuks
kiinnosta toi alkoholin verotus, kun en käytä ko max 1-3 kertaa vuodes.

Quote (Rupsu @ Jan 6 2013 06:47pm)
Juu siis kyllähän tuo niin menee, että jos jossain on kartelli, niin kyllä se sitten on ihan jokapaikassa.

:rofl:


Ainahan ihmiset nauraa ku joku puhuu "salaliittoteoriasta" tai kartelleista. Se nyt vaan on se kar tosiasia, että
niitä on täälä, sille sinä et voi mitään. voit toki nauraa nyt, mutta jälkiviisaana on hyvä ryhtyy katumaan.

This post was edited by MukavaSamu on Jan 6 2013 10:03pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 15 2013 10:56am
Quote (SekavaSamu @ 6 Jan 2013 14:49)
Kyl tä on paljon isompaa ko pelekät pankit.
http://www.tietokone.fi/uutiset/tvlaitteissajattikartellieulta15miljardinsakot

Varmaan pätee ihan kaikkeen viihteseen / elektroniikkaan.

Viraston mukaan sen selvitykset ja asiakirjanäyttö osoittavat Valion tehneen helmikuussa 2010 strategisen päätöksen pyrkimyksistä sulkea alihinnoittelulla kilpailu pois perusmaitojen markkinoilta Suomessa ja nostaa sen jälkeen hintoja.

EBIN :D MAITOA

lähde
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013011016539354_uu.shtml

This post was edited by Napi on Jan 15 2013 10:57am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll