Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 04:09pm)
Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän
suomessa sosiaaline liikkuvuus on huippuluokkaa ja aivan käsittämätöntä
elämä on valintoja kato
Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 04:09pm)
Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.
oisko sulle yllätys jos tämmösillä eurooppalaisilla mailla jotka ei oo euromaita on euroopan korkeimmat hintatasot
Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 04:09pm)
Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.
voit varmaanki ilmottaa näille tutkijoille ja taloustieteilijöille mitkä seikat osottaa toisin
vai onks täs joku salaliitto takana? juutalaisliskot jne.
Quote (MukavaSamu @ Jan 4 2013 04:59pm)
BTW on ihan turha edes puhua tai yrittää valistaa ketään huumeista, jos et niistä ite vitun vertaa tie tai ole edes koittanut.
ootko sä sitte taloustieteilijä taikka arkkitehti
ei voi edes puhua tai yrittää valistaa ketään murhista, jos niistä ei tiiä tai oo edes ite koettanu