d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Error > Auttakaa Kiitos :p
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 24 2012 06:25am
Quote (Ankeli @ 24 Dec 2012 13:24)
Jos oisin Melodica ni iha pokkana postaisin punakuononi tänne, ihan vaan haluisin nähdä et mitä helvettiä sit tapahtuis, olis se sen 10% arvosta kattoo ku satoja nörttejä kaatuu rintamalla ja planeetan akselisto venyy yms.


olihan sillä joskus kuvia profiilissa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 24 2012 08:05am
Quote (Antichrist- @ 24 Dec 2012 15:25)
olihan sillä joskus kuvia profiilissa


Aijaa :O JoQ varmaa niistäki ottanu s/s xD

e: katos niinpä onki, iha nätti tapaus, tosin jtn posetuksia ~~

This post was edited by Ankeli on Dec 24 2012 08:34am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll