Quote (Rupsu @ 19 Dec 2012 18:06)
t: sosionomi
???

ahh nvm en huomannu et edittasit
en ymmärrä miten siinä päätöksessä voi kestää kaks kuukautta?
5.11 alko työvoimapoliittinen koulutus
samana päivänä menee koululta tieto työkkäriin että olin ajoissa paikalla yms koulutus kestää alustavasti 2kk
jotkut samas koulutukses olevat saivat päätöksensä viikko TE-toimistossa asioinnin jälkeen. käytiin samana päivänä ja meitsi oli jopa niit ennen siel kopissa istumassa
miten menee 2kk siihen, että tehdään päätös saanko työmarkkinatukea ? ( jota saa mun käsityksen mukaan kaikki, jotka on ym. koulutuksissa )
se, että TE-toimiston ihmisillä on huono työmotivaatio ( no ois mullaki jos joutusin siä olla ) trkottaa sitä et laskut kerääntyy ja vuokrat jää rästiin
This post was edited by Napi on Dec 19 2012 09:14am