d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 19 2012 08:53am
Quote (Rzi @ 19 Dec 2012 01:03)
asumistuen saajat ja sossun asiakkaat maksaa vuokran yhtä hyvin tai paremmi ku muut


En epäile yhtää, varsinkin pitkäaikaistyöttömien kohdalla-
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 08:59am
Quote (Rzi @ 18 Dec 2012 23:10)
miten voi onnistua saamaan rästejä

helppoahan se. sossut ei myönnä sulle rahaa eikä oo muita tuloja
tai sit työkkärin tädit on vittumaisia ja tekee päätöstä 2kk
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 19 2012 09:06am
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 17:59)
helppoahan se. sossut ei myönnä sulle rahaa eikä oo muita tuloja
tai sit työkkärin tädit on käsittelee hakemukset saapumisjärjestyksessä, niinku toimipistekohtasesti joissain tehdään ja on muitaki ihmisiä


t: sosionomi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:08am
Quote (Rupsu @ 19 Dec 2012 18:06)
t: sosionomi

??? :mellow:

ahh nvm en huomannu et edittasit

en ymmärrä miten siinä päätöksessä voi kestää kaks kuukautta?

5.11 alko työvoimapoliittinen koulutus
samana päivänä menee koululta tieto työkkäriin että olin ajoissa paikalla yms koulutus kestää alustavasti 2kk

jotkut samas koulutukses olevat saivat päätöksensä viikko TE-toimistossa asioinnin jälkeen. käytiin samana päivänä ja meitsi oli jopa niit ennen siel kopissa istumassa

miten menee 2kk siihen, että tehdään päätös saanko työmarkkinatukea ? ( jota saa mun käsityksen mukaan kaikki, jotka on ym. koulutuksissa )

se, että TE-toimiston ihmisillä on huono työmotivaatio ( no ois mullaki jos joutusin siä olla ) trkottaa sitä et laskut kerääntyy ja vuokrat jää rästiin

This post was edited by Napi on Dec 19 2012 09:14am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 19 2012 09:13am
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 18:08)
??? :mellow:

ahh nvm en huomannu et edittasit


olin salakavala
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:20am
ja miten vitussa siinä kestää 1-2 päivää, että työkkärin sähköinen lausunto saapuu kelaan?


en ymmärrä miten tämä on edes mahdollista

This post was edited by Napi on Dec 19 2012 09:21am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 09:54am
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 16:59)
helppoahan se. sossut ei myönnä sulle rahaa eikä oo muita tuloja
tai sit työkkärin tädit on vittumaisia ja tekee päätöstä 2kk


sossun on pakko maksaa jos ei oo tarpeeks tuloja ellet oo törsänny rahojas
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:56am
Quote (Rzi @ 19 Dec 2012 18:54)
sossun on pakko maksaa jos ei oo tarpeeks tuloja ellet oo törsänny rahojas

ei ne mulle mitään maksanu. sanovat vaa että sait viime ja toissakuussa työmarkkinatukia ja näitte mukaa sulla on niistä säästössä. noh eipä ollut ja bunkkasin seuraavat 3kk muijalla ettien kämppää. kamat kaverin autotalissa.
samoin sossu on makso mun sähkölaskusta 1/4 osan jonka jälkeen sähkö katkastiin, arvaa kuka joutu maksumieheks sähkön uudelleen-avaamisesta ( n. 100€ lasku )

This post was edited by Napi on Dec 19 2012 09:57am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 09:58am
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 17:56)
ei ne mulle mitään maksanu. sanovat vaa että sait viime ja toissakuussa työmarkkinatukia ja näitte mukaa sulla on niistä säästössä. noh eipä ollut ja bunkkasin seuraavat 3kk muijalla ettien kämppää. kamat kaverin autotalissa.
samoin sossu on makso mun sähkölaskusta 1/4 osan jonka jälkeen sähkö katkastiin, arvaa kuka joutu maksumieheks sähkön uudelleen-avaamisesta ( n. 100€ lasku )


taitaa sossu rikkoa lakia. sähkölasku on voinu olla liian iso
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 10:02am
Quote (Rzi @ 19 Dec 2012 18:58)
taitaa sossu rikkoa lakia. sähkölasku on voinu olla liian iso

mulla ei oo koskaan tullu ttt-päätös lain määräämässä ajassa, parhaillaan kituuteltu 2 ½ kuukautta yhdellä toimeentulotuella.

tais olla jotain 100e sähkölasku, meitil tulee kolmen kuukaude välein ni eiks toi oo ihan perusnormi hinta sähköstä


This post was edited by Napi on Dec 19 2012 10:02am
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll