Quote (soppamies @ 1 Oct 2012 14:07)
Suu käy ja tekoja ei taaskaan näy missää

Jätän asian tähän ja odotan sun pm.
vitun iso JUUH OKEI. jotain softia varten pitäis muka JUST NYT hankkia romppeet ja ukko? haha. kärvistele vaan rageissas. ei tuu tapahtuun ellei uutta laddua kuulu. sitte voit tulla haastaan koska vaan, but i doubt...
Quote (UGsamu @ 1 Oct 2012 13:16)
eiks assal pelata vaa sillee heitetää trapit ja aletaa whurlaa?
Quote (Saimoz @ 1 Oct 2012 13:19)
Mind Blastillä convertataan baal minionit ja sit katotaan ragee kun menee vitusti aikaa.
jäbät pelannu ees pvm kunnolla kun noin vajaavainen käsitys kyseisestä classista...