d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 1 2012 04:19am
Quote (UGsamu @ 1 Oct 2012 13:16)
eiks assal pelata vaa sillee heitetää trapit ja aletaa whurlaa?


Mind Blastillä convertataan baal minionit ja sit katotaan ragee kun menee vitusti aikaa.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 1 2012 04:47am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 13:08)
en.
en myöskään ala vääntään samoista asioista joista on jo väännetty 10 kertaa aikasemmin monen vuoden aikana (eli kuinka sillä assalla nyt pelataankaan...)
jos kinostaa niin kaiva viestihistoriasta nää asiat. taitaa jäbillä olla vaan lyhyt muisti...

en tiedä mitä vaikeeta sä näät jossain pvm assalla baalin hakkaamisessa, eikä muutkaan tällä foorumilla.
voisitko valaista meitä tietämättömiä ? :)
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2012 05:07am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 13:06)
auts et sitten pysty jättään tätä ulisemista millään? todelliset itkupotkut taas...


Suu käy ja tekoja ei taaskaan näy missää :hail:

Jätän asian tähän ja odotan sun pm.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 07:18am
Quote (soppamies @ 1 Oct 2012 14:07)
Suu käy ja tekoja ei taaskaan näy missää :hail:

Jätän asian tähän ja odotan sun pm.


vitun iso JUUH OKEI. jotain softia varten pitäis muka JUST NYT hankkia romppeet ja ukko? haha. kärvistele vaan rageissas. ei tuu tapahtuun ellei uutta laddua kuulu. sitte voit tulla haastaan koska vaan, but i doubt...

Quote (UGsamu @ 1 Oct 2012 13:16)
eiks assal pelata vaa sillee heitetää trapit ja aletaa whurlaa?


Quote (Saimoz @ 1 Oct 2012 13:19)
Mind Blastillä convertataan baal minionit ja sit katotaan ragee kun menee vitusti aikaa.


jäbät pelannu ees pvm kunnolla kun noin vajaavainen käsitys kyseisestä classista...
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 1 2012 07:22am
dodgee minkä kerkee
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 07:39am
Quote (Napi @ 1 Oct 2012 16:22)
dodgee minkä kerkee


90% ulisijoista dodgennu kaikki laddut sitä top kymppiä oikein urakalla

eio mun vika jos olen pelannu itteni sinne ja te ette... ja tietysti tyylillä.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 1 2012 07:54am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 16:39)
90% ulisijoista dodgennu kaikki laddut sitä top kymppiä oikein urakalla http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/rolleyes.gif

eio mun vika jos olen pelannu itteni sinne ja te ette... ja tietysti tyylillä.

Quote (Napi @ 1 Oct 2012 13:47)
en tiedä mitä vaikeeta sä näät jossain pvm assalla baalin hakkaamisessa, eikä muutkaan tällä foorumilla.
voisitko valaista meitä tietämättömiä ? :)

ootko niin vitun ginger ettet ees tähän voi vastaa
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 08:02am
Quote (Napi @ 1 Oct 2012 16:54)
ootko niin vitun ginger ettet ees tähän voi vastaa


kai ny pentti perusbaalaajalle kelpaa se kulmaidlaajan rooli, mutta kun minä en pelaa niin. sitä damagee pitää tehä enemmän ku pelkillä light trapeilla, että saa vedettyy cs / nila full pelissä nopeeta.

tottakai se pitää tehdä fire + light. sit mikä tahansa lössi niin tele lähelle sitä joukkoo, trapit jonnekki ja fb:tä niin vitusti. jos tuplaimmu niin switchistä low res wandia kehiin. mercille def aura niin ei ota hittiä mistään. buildi tietty safebuild.
cs vedettäessä tele suoraan bossiin kiinni ja mb muut. siihen sitten 4 ls + 1 ds + fire blastia + low res (jos immu niin shock web). jos venom lord on tuplaimmu niin sit kestää enemmän. järjestäen viimeset 6-7 laddua telenny 95% kaikista omista runeista ja pystyn kyl siltikin vetään cs w2-w3. runit tietty 3min max ja keynvaihdot aina ku siltä tuntuu.

tossa se pvm part.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2012 08:48am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 16:18)
vitun iso JUUH OKEI. jotain softia varten pitäis muka JUST NYT hankkia romppeet ja ukko? haha. kärvistele vaan rageissas. ei tuu tapahtuun ellei uutta laddua kuulu. sitte voit tulla haastaan koska vaan, but i doubt...





jäbät pelannu ees pvm kunnolla kun noin vajaavainen käsitys kyseisestä classista...


Sen ver viel pakko sanoo et ihan hcl duel meinasin :rolleyes: Löytyy : assa, bowa, smite ja zerk baba

Ei mulla muuta 8D jatka vaa dodgeemist, ite jatkan töitä :-)

This post was edited by soppamies on Oct 1 2012 08:53am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 10:09am
Quote (soppamies @ 1 Oct 2012 17:48)
Sen ver viel pakko sanoo et ihan hcl duel meinasin  :rolleyes:  Löytyy : assa, bowa, smite ja zerk baba

Ei mulla muuta 8D jatka vaa dodgeemist, ite jatkan töitä :-)


mulla mitään hc ukkoja ole enää sen ekan kuukauden jäljiltä. ainiin... köyhät tuleekin vasta pelaan sitten ku kamat on sen 5 fg per.
meni vähän vihkoon nää sun heittaukset.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll