d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 17 2012 11:18am
Quote (Pavise @ 17 Sep 2012 19:17)
joskus oli juttua että koulun netillä useempi käynyt jspssä ja pistivät lukkoon. kannattaa pyytää edes vähän valaistusta että onko jatkuvaa käyttöä ollut vai kerran vaan sisään logannut vai mitä


aivan mielivaltasesti tullut bänniä näistä. joillakin se on ollu se 1 (esim tikke), jotkut on voinu perseillä kauemmin ja sit on nax. siks en oo koskaan logannu MISTÄÄN muusta ip:stä sisään kun omasta.

eli jos pösö olet logginu sieltä täältä niin siinä se syy voi olla. modet on voinu kattoo jotain paria epäilyttävää tradee, postia ym mitä tahansa ja kaupan päälle ku ovat kattoneet, että jaahas ip vaihtuu aina vähän väliä = lukkoon vaan...

vmp, edelleen...
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 11:22am
Quote (Rocko @ Sep 17 2012 08:18pm)
aivan mielivaltasesti tullut bänniä näistä. joillakin se on ollu se 1 (esim tikke), jotkut on voinu perseillä kauemmin ja sit on nax. siks en oo koskaan logannu MISTÄÄN muusta ip:stä sisään kun omasta.

eli jos pösö olet logginu sieltä täältä niin siinä se syy voi olla. modet on voinu kattoo jotain paria epäilyttävää tradee, postia ym mitä tahansa ja kaupan päälle ku ovat kattoneet, että jaahas ip vaihtuu aina vähän väliä = lukkoon vaan...

vmp, edelleen...


Ainoastaan omalta koneelta olen logginut, mutta yhteyksiähä on ollu monia, mm Kiintee yhteys, DNA mokkula, parista eri puhelimesta hotspotattu, ja ton viereisen firman avoin wlan.

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 17 2012 11:25am
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 20:22)
Ainoastaan omalta koneelta olen logginut, mutta yhteyksiähä on ollu monia, mm Kiintee yhteys, DNA mokkula, parista eri puhelimesta hotspotattu, ja ton viereisen firman avoin wlan.


noni
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 02:53pm
nooh tuli nyt sit avauduttua tonne why im locked ketjuun taas, ei jaksa tapella kenenkään moden kanssa, haluun vaa oikeudet postailla minne haluan.

Jos se tulee kustantaa mulle 0-1kfg (mitä ikinä tuo toinen on nyt scammaillukkaan aikoinaan), ni ihan sama, muussa tapauksessa pitääki sitte alkaa kikkaileen proxyjen kanssa.

Muuten ei jaksa mitää multirumbaa käymään.

Mut juu, yhtää fygyy en tuu pitään hallussa enää tässä foorumissa, teoriassa toimiva idea toi fygy, mut käytäntö tuo näköjään aivan liikaa onkelmia (jos noiden pitää inflaatiota tällä tavoin pitää kurissa).
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 03:18pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 23:53)
nooh tuli nyt sit avauduttua tonne why im locked ketjuun taas, ei jaksa tapella kenenkään moden kanssa, haluun vaa oikeudet postailla minne haluan.

Jos se tulee kustantaa mulle 0-1kfg (mitä ikinä tuo toinen on nyt scammaillukkaan aikoinaan), ni ihan sama, muussa tapauksessa pitääki sitte alkaa kikkaileen proxyjen kanssa.

Muuten ei jaksa mitää multirumbaa käymään.

Mut juu, yhtää fygyy en tuu pitään hallussa enää tässä foorumissa, teoriassa toimiva idea toi fygy, mut käytäntö tuo näköjään aivan liikaa onkelmia (jos noiden pitää inflaatiota tällä tavoin pitää kurissa).


mikset vaa voinu tehdä miten mä sanoin. Teet maksu topiikin ihan normaalisti ja katsot mitä scammejä on.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 03:23pm
Quote (PMS @ Sep 18 2012 12:18am)
mikset vaa voinu tehdä miten mä sanoin. Teet maksu topiikin ihan normaalisti ja katsot mitä scammejä on.

Näköjään pitänee tehdä, koska.

Taas rakentavaa palautetta modeilta:
Quote (Patrick @ Sep 18 2012 12:02am)
u scammed on another account read the repay guide and if u decide to repay make an appropriate topic without spam
thx



Ei mitään selityksiä vielä, eikä tossa ollu imo yhtään spammia, vaan yritin pitää tekstin pelkkänä asiana.


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 17 2012 03:28pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 00:23)
Näköjään pitänee tehdä, koska.

Taas rakentavaa palautetta modeilta:



Ei mitään selityksiä vielä, eikä tossa ollu imo yhtään spammia, vaan yritin pitää tekstin pelkkänä asiana.


yritit väittää vastaan ja puhua järkeä = spam tottakai
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 03:29pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 00:23)
Näköjään pitänee tehdä, koska.

Taas rakentavaa palautetta modeilta:



Ei mitään selityksiä vielä, eikä tossa ollu imo yhtään spammia, vaan yritin pitää tekstin pelkkänä asiana.


se su topikkis oli ihan pelkkä cry topic. teet uuden ilman mitää paskaa. sitte saat tietää mitä pitäis maksaa jne ni saat ite selville sitte voit vinkuu taas
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 03:30pm
tuli ny tehtyä toi topicci, onkos peeämmässä sulla kokemusta/tietoa, millon saa postausoikeudet takasin, vittuakaan kiinnosta onko toi gold locked vai ei.

Jos niitä ei saa heti/pienen ajan sisällä ni unohan sit koko jutun.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 03:32pm
Quote (PMS @ Sep 18 2012 12:29am)
se su topikkis oli ihan pelkkä cry topic. teet uuden ilman mitää paskaa. sitte saat tietää mitä pitäis maksaa jne ni saat ite selville sitte voit vinkuu taas


Niih, onkos kokemusta noista postioikeuksista
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll