Quote (Matroskin @ Sep 4 2012 03:51pm)
Monesti nakkaavat roskiin jos on etiketissä jotain vikaa vaikka päiväys olis vuosien päässä. Ei vissiin edes saa myydä jos ei oo pakkausmerkinnät näkyvissä kunnolla ja kun vielä pitää olla fiiniä.
naulan kantaan
sieltä löytyy tollasia pullapitkoja jotka on keskeltä katki hyvällä päiväyksel