d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 09:19pm
behe siis pelaa edelleen samaan tyyliin
kuin katkera softi
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 09:31pm
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 05:19)
behe siis pelaa edelleen samaan tyyliin
kuin katkera softi


onkos sulla hc ukkoo? tarvis kaverin farmaan a1 ^^
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 09:39pm
Quote (Sape @ Sep 1 2012 06:31am)
onkos sulla hc ukkoo? tarvis kaverin farmaan a1 ^^


eijoo
ei riitä motivaatio pelaamisee :(
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 09:47pm
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 05:39)
eijoo
ei riitä motivaatio pelaamisee :(


meh :/ kai se o pakko sit softia farmaa :F yksin niin tylsää toi a1 inferno ;F
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 09:49pm
Quote (Sape @ Sep 1 2012 06:47am)
meh :/ kai se o pakko sit softia farmaa :F yksin niin tylsää toi a1 inferno ;F


ilmottelen jos löytyy motivaatio alottamiseen
e: trappibaba ollu jo ajatuksena pitkään

This post was edited by hiivahirvio on Aug 31 2012 09:50pm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 1 2012 08:11am


Tommone tippu si.. =P
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 1 2012 08:55am
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 06:19)
behe siis pelaa edelleen samaan tyyliin
kuin katkera softi


sä et uskalla ees pelaa hc :D

jos kuollaan ni sitte tehdään uus. Selvästi herra haluaa taas banaania minun toimesta :D niinkuin sun edellisetki multit on pistetty kiinni :D


mutta sitten taas on hauska lukee wnb hc porukan juttui :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 09:00am
Quote (PMS @ Sep 1 2012 05:55pm)
sä et uskalla ees pelaa hc :D

jos kuollaan ni sitte tehdään uus. Selvästi herra haluaa taas banaania minun toimesta :D niinkuin sun edellisetki multit on pistetty kiinni :D


mutta sitten taas on hauska lukee wnb hc porukan juttui :D


uskallus ja halu pelaa on 2 eri asiaa.
siitä vaa, sopii yrittää ^^
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 1 2012 11:49am
nojoo nyt olis 60lvl baba... aikansa otti mutta melkolailla tyhjiltä lähärin...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 1 2012 07:17pm
Quote (sipuli @ 1 Sep 2012 17:49)
nojoo nyt olis 60lvl baba... aikansa otti mutta melkolailla tyhjiltä lähärin...


ei se mitää, farmaillaa gearia :P
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll