Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 06:19)
behe siis pelaa edelleen samaan tyyliin
kuin katkera softi
sä et uskalla ees pelaa hc

jos kuollaan ni sitte tehdään uus. Selvästi herra haluaa taas banaania minun toimesta

niinkuin sun edellisetki multit on pistetty kiinni

mutta sitten taas on hauska lukee wnb hc porukan juttui