d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 17 2012 06:02am
eihä mannerheimikää ollu mitenkää erityisen suomalaine :D

This post was edited by Gastly on Aug 17 2012 06:04am
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Aug 17 2012 06:33am
Onhan toi nyt helvetin vitsikäs juttu, mutta ei siihen maailma kaadu. Se mua huvittaa, kuinka nauretaan muslimeille kun ne ottaa itteensä muhammad-pilakuvista, mutta sitten nostetaan ite hirvee haloo jostain tommosesta "elokuvasta".
Ja älkää nyt luulko että oon joku sandmanien puolustaja!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 17 2012 06:45am
Quote (Lakana @ 17 Aug 2012 15:33)
Onhan toi nyt helvetin vitsikäs juttu, mutta ei siihen maailma kaadu. Se mua huvittaa, kuinka nauretaan muslimeille kun ne ottaa itteensä muhammad-pilakuvista, mutta sitten nostetaan ite hirvee haloo jostain tommosesta "elokuvasta".
Ja älkää nyt luulko että oon joku sandmanien puolustaja!


nimenomaan
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 17 2012 06:47am
Quote (Lakana @ Aug 17 2012 03:33pm)
Onhan toi nyt helvetin vitsikäs juttu, mutta ei siihen maailma kaadu. Se mua huvittaa, kuinka nauretaan muslimeille kun ne ottaa itteensä muhammad-pilakuvista, mutta sitten nostetaan ite hirvee haloo jostain tommosesta "elokuvasta".
Ja älkää nyt luulko että oon joku sandmanien puolustaja!


nimimerkkis kertoo kaiken, vitun sandmanien puolustaja! :fume:

rättipää!

This post was edited by Kodekit on Aug 17 2012 06:47am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 17 2012 06:48am
Quote (Kodekit @ 17 Aug 2012 15:47)
nimimerkkis kertoo kaiken, vitun sandmanien puolustaja! :fume:

rättipää!


kiitos uudesta materiaalista. joko mode tai poliisi ottaa yhteyttä.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Aug 17 2012 06:59am
Quote (Kodekit @ Aug 17 2012 02:47pm)
nimimerkkis kertoo kaiken, vitun sandmanien puolustaja! :fume:

rättipää!


ennemmin mulla tosta sanasta tulis kkk mieleen ku turbaani, mutta jätetäänpä se sikseen

This post was edited by Lakana on Aug 17 2012 06:59am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 17 2012 10:28am
Tarvitaa Ranea tähä topiccii, hakekaa joQ se sielt Tiede/Suomi24 mestoilt tänne : D D

Täs on potentiaalia

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 17 2012 10:30am
Ahahahah ;D XDDDDDDDDDDDDDD

Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 18 2012 04:05am
Quote (BebebBurns @ 17 Aug 2012 12:19)
QUOTE=hartwall,Aug 17 2012 11:17am]ei kai sentäs, oliha se pistäny kokoon joskus jonku suomalaiset natsit tapaamisen joka ei nyt ehkä mennyt niinkuin piti. Liikaa fyyrereitä kilpailemassa.

aika nössöä porukkaa kyl muuten ovat. Tuli vaan eilen esille ku koulul maikka kerto olleensa mukana tos dokkarissa, tais olla kuvaajana. Näyttikin pätkän tost.[/QUOTE

jotenkin sellainen käsitys, että olisi aleister crowleymainen koko kansakunnan ovela okkultistiprovokaattori

näyttikö tän vai jonkun muun
http://www.youtube.com/watch?v=DZJTNLvOFRo


sitä sieg heil - suomi dokkaria oli ollu tekemässä
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 18 2012 05:09am
olinko ainoa, joka sai warnia 'rasistisesta' kommentista
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll