Quote (A2K @ 16 Aug 2012 10:13)
Eikös merkonomi linja oo kauppiksen puolelta?

Vai onko nekin yhistetty?
Oma mielipide on että lukio on turha jos et muuta koulutusta hanki, mutta ihan hyvä jos meinaa jatkaa.
Mut se on oma mielipide, eikä sen tule loukata ketään.
Merkonomit valmistuu ammattiopistolta, tradenomit amk:sta ja kauppatieteiden kandit ym. kauppiksesta jossen iha väärin muista.
Quote (Finnish @ 16 Aug 2012 01:10)
no faktahan on se että amis on parempi käydä jatkoa ajatellen.. lukiollahan vain siirretään opiskelua 3:lla vuodelle eteenpäin.
/ei tarvi sitä ammatinvalinta kysymystä enään parikymppisenä sit miettii..
>XD
This post was edited by Give on Aug 23 2012 05:24am