d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev167891041Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Jul 28 2012 01:07am
UK 7

Päivisn Airfield hallinnassa, gearit ja land roverit löytyy

Varokaa!
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 28 2012 02:03am
Quote (LordChasus @ 28 Jul 2012 09:07)
UK 7

Päivisn Airfield hallinnassa, gearit ja land roverit löytyy

Varokaa!


tuun snipee B)

E: Kuhan jostain löytäsin pari lipasta tohon perkeleen AS50, nukesin ku hölmöilin

This post was edited by BloodStream on Jul 28 2012 02:04am
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 28 2012 03:07am
Olisi taas roinaa tarjolla :) Vapaasti saa valita, mutta auto pysyy ja roinat jotka on mun päällä pysyy minulla.

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 29 2012 02:10am
Mistä työ noi paljo saatte aina?
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 29 2012 04:00am
Quote (peterpants @ 29 Jul 2012 10:10)
Mistä työ noi paljo saatte aina?


Pitkin servereitä löytyy pieniä camppejä, ajoneuvoja on vaikka kuinka. Tykätään ettiä noita puonneita helikoptereita ja PK kuuluu lempipuuhaan.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 29 2012 06:13am
US 263, Krutoy Cap.
Vitusti aseita sisällä, muuta roinaa vaikka kuinka ja lääketarpeita loppuvuodeksi. Löydettiin tollanen mutta kun tuota roinaa on jo niin paljon muutenki, menkööt hyväntekeväisyyteen.
Pitäkää kiirettä jos kiinnostaa.

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 29 2012 08:20am
millä serverillä pelaatte?

ja onks teitä kui monta?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 29 2012 09:52am

hoho
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 29 2012 10:44pm
Quote (peterpants @ 29 Jul 2012 16:20)
millä serverillä pelaatte?

ja onks teitä kui monta?


Yleensä tykätään olla US 649 tai 263. Meitä on sellanen ~6 hengen ydinporukka, välistä vähän enemmänkin.

Tässä ollaan Vyborissa erään leirin raidaamisen jälkeen. Joku oli spawnannu NWAF:lle helvetillisen tukikohdan josta löyty ammuslaatikoita joissa kaikki modin tavarat ja vähän muutakin.
Saimoz tuli lokkeilemaan, kuvassa ghillie suit päällä + AS50 selässä B)

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 30 2012 02:28am
kui paljo yleensä pelaatte päivässä?

en oo ite nähny yhtää autoa, ja kuitenki jonkun verra pelannu :D

yhen kumiveneen näin, joku ajeli sellasella :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891041Next
Add Reply New Topic New Poll