Quote (peterpants @ 29 Jul 2012 16:20)
millä serverillä pelaatte?
ja onks teitä kui monta?
Yleensä tykätään olla US 649 tai 263. Meitä on sellanen ~6 hengen ydinporukka, välistä vähän enemmänkin.
Tässä ollaan Vyborissa erään leirin raidaamisen jälkeen. Joku oli spawnannu NWAF:lle helvetillisen tukikohdan josta löyty ammuslaatikoita joissa kaikki modin tavarat ja vähän muutakin.
Saimoz tuli lokkeilemaan, kuvassa ghillie suit päällä + AS50 selässä

