d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jiiäspee Risteily
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 2 2012 05:47pm
Quote (BebebBurns @ 2 Jul 2012 23:04)
Puistokaljakin käy, pk seudulla tosiaan mieluusti. Tossa risteilyssä olis vaan se hyvä, että 'spessuaktiviteetti' saattais enemmän inspata ulkopaikkakuntalaisia ja muitakin mestoille. Jos joku/jotkut ulkopaikkakuntalainen hortoilis pussittelemaan ni siinä saattas olla yöpymisongelmakin.


lähetääkö perjantaina kaisaniemeen pussikaljalle, saan ainaki mxo:n mukaan.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 3 2012 12:28am
Quote (hartwall @ Jul 3 2012 01:47am)
lähetääkö perjantaina kaisaniemeen pussikaljalle, saan ainaki mxo:n mukaan.


systerin synttärit lauantaina, maanantaina englantiin muutamaksi päiväksi, oon tosi huono liikkumaan krapulassa ja hidas toipumaan siitä, joten tää viikonloppu ois kyl ehkä turhan nihkeä : \
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 3 2012 01:35am
Quote (BebebBurns @ Jul 3 2012 06:28am)
systerin synttärit lauantaina, maanantaina englantiin muutamaksi päiväksi, oon tosi huono liikkumaan krapulassa ja hidas toipumaan siitä, joten tää viikonloppu ois kyl ehkä turhan nihkeä : \


Dodge , 5.0ng Never act big again
B1mb0k1D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 3 2012 01:55am
Quote (EasyCoolWin @ Jul 3 2012 09:35am)
Dodge , 5.0ng Never act big again
B1mb0k1D


sattuu kyl olemaan ihan käytännön rajotteita yhdistettynä vähän epämääräsiin rajotteisiin, joita joiden varmasti vaikea ymmärtää.
kävis kyl esim. huomenna ja tsägällä ylihuomenna.
peeäs näiden merkitys meni ohi

Quote (ApiN @ Jul 2 2012 11:09pm)
Jee vähä cool, monta hyvää pointtia tossa kyllä juu..


jebajee

This post was edited by BebebBurns on Jul 3 2012 02:04am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 3 2012 03:33am
Siis mitä.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 3 2012 07:43am
Quote (BebebBurns @ 3 Jul 2012 09:55)
sattuu kyl olemaan ihan käytännön rajotteita yhdistettynä vähän epämääräsiin rajotteisiin, joita joiden varmasti vaikea ymmärtää.
kävis kyl esim. huomenna ja tsägällä ylihuomenna.
peeäs näiden merkitys meni ohi



jebajee


vois sitä melkee torstainaki katella, ei mul ainakaa oo mitää, mut tiiä sit lähteeks jsp:st ketää muita siihe
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll