Quote (EreKaiser @ Aug 12 2012 01:25am)
aaaaaaaaaaaaaa! no ei sit mitään

kill bill pitäs kattoo uudestaan kyllä, kun ei juurikaan mitään muista siitä.
saa nähä minkä verran kestää uudelleenkatselua näin pitkän tauon jälkeen, vol. kakkosta varsinkaan nähny pitkään aikaa
Quote (theprinceofsmooth @ Aug 12 2012 12:05pm)
ootko ite joku hihhuli?!
Kilta: Zeitgeist
xD
nojooh..meikä kävi viime viikol kattoo leffas uuen batmanin, vähän kävin jo oottelee loppupuolel et millokoha loppuu mut muute iha ok
nauratti kyllä, että bane kuulosti dekkardi keiniltä, muutenkin sen ääni tuntu jotenkin hätäsesti päälleliimatulta