d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tunti
Prev167891018Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 04:20pm
heti kun aukesi feikkipääsin, acceptasin kolme eri sopimusta kai, mutta sitten heitti pois taas. kai toi käyttäjätunnus on email?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 04:20pm
Quote (LordChasus @ May 14 2012 10:17pm)
PÄÄSIN

e: reps en päässykää, jäi jumittaa taas XD

tuli joku accept terms of service


oon päässy siihe joku 7x : D
e: jää authaa jotai credenants

This post was edited by Iceheart on May 14 2012 04:20pm
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 04:20pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 01:20)
heti kun aukesi feikkipääsin, acceptasin kolme eri sopimusta kai, mutta sitten heitti pois taas. kai toi käyttäjätunnus on email?


Joo email käyttäjätunnuksena. ja kannattaa muistaa asetuksista vaihtaa europpalle.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 14 2012 04:20pm
Quote (Iceheart @ May 15 2012 12:16am)
No miks muuten tääl hilluisit :D


Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold: 361.72
May 14 2012 04:21pm
kauheet raget tuolla bnetin foorumeilla

"i paid for this !@#$ing game and i wanna playh it now %^-* you blizzard"
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 14 2012 04:21pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 00:20)
kai toi käyttäjätunnus on email?


kelasin vähä itekki et onko
Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold: 361.72
May 14 2012 04:21pm
Quote (LordChasus @ 15 May 2012 01:21)
kelasin vähä itekki et onko


on
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 04:22pm
Quote (Hagerty @ May 15 2012 12:20am)
Joo email käyttäjätunnuksena. ja kannattaa muistaa asetuksista vaihtaa europpalle.


olikin joo jäänyt kai noi open betasta
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 04:23pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 10:20pm)
http://i55.tinypic.com/nnnm8y.gif


Puhutte että on jotain muutakin tekemistä kun pelaaminen ja ite hillutte d2 / d3 foorumilla, GEGE GUYS
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 14 2012 04:23pm
Quote (BebebBurns @ May 15 2012 12:20am)
heti kun aukesi feikkipääsin, acceptasin kolme eri sopimusta kai, mutta sitten heitti pois taas. kai toi käyttäjätunnus on email?


Eiku se on sun henkilötunnus :bonk:
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891018Next
Add Reply New Topic New Poll