☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Tunti
Prev
1
6
7
8
9
10
18
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2489
Replies: 170
Track Topic
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#71
May 14 2012 04:20pm
heti kun aukesi feikkipääsin, acceptasin kolme eri sopimusta kai, mutta sitten heitti pois taas. kai toi käyttäjätunnus on email?
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#72
May 14 2012 04:20pm
Quote (LordChasus @ May 14 2012 10:17pm)
PÄÄSIN
e: reps en päässykää, jäi jumittaa taas XD
tuli joku accept terms of service
oon päässy siihe joku 7x : D
e: jää authaa jotai credenants
This post was edited by Iceheart on May 14 2012 04:20pm
Hagerty
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
0.00
#73
May 14 2012 04:20pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 01:20)
heti kun aukesi feikkipääsin, acceptasin kolme eri sopimusta kai, mutta sitten heitti pois taas. kai toi käyttäjätunnus on
email
?
Joo email käyttäjätunnuksena. ja kannattaa muistaa asetuksista vaihtaa europpalle.
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#74
May 14 2012 04:20pm
Quote (Iceheart @ May 15 2012 12:16am)
No miks muuten tääl hilluisit
head2
Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
361.72
#75
May 14 2012 04:21pm
kauheet raget tuolla bnetin foorumeilla
"i paid for this !@#$ing game and i wanna playh it now %^-* you blizzard"
LordChasus
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold
:
0.00
#76
May 14 2012 04:21pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 00:20)
kai toi käyttäjätunnus on email?
kelasin vähä itekki et onko
head2
Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
361.72
#77
May 14 2012 04:21pm
Quote (LordChasus @ 15 May 2012 01:21)
kelasin vähä itekki et onko
on
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#78
May 14 2012 04:22pm
Quote (Hagerty @ May 15 2012 12:20am)
Joo email käyttäjätunnuksena. ja kannattaa muistaa asetuksista vaihtaa europpalle.
olikin joo jäänyt kai noi open betasta
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#79
May 14 2012 04:23pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 10:20pm)
http://i55.tinypic.com/nnnm8y.gif
Puhutte että on jotain muutakin tekemistä kun pelaaminen ja ite hillutte d2 / d3 foorumilla, GEGE GUYS
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#80
May 14 2012 04:23pm
Quote (BebebBurns @ May 15 2012 12:20am)
heti kun aukesi feikkipääsin, acceptasin kolme eri sopimusta kai, mutta sitten heitti pois taas. kai toi käyttäjätunnus on email?
Eiku se on sun henkilötunnus
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
10
18
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact