Quote (Give @ Jan 19 2012 03:17am)
Yösyöminen, kovat rasvat + mahd paljon proteiiniä. Sitte vaan muokkaamaan lihakseksi. Tai sitte Massa2:sta tai hera80:sta ja ruokaa + muokkaamista. Sit jos haluat nopeita tuloksia nii HMB -valmisteita vaa naamariin nii pystyy reenaa täysil ilma lihasmassan hajontaa.
Ja ehdottomasti litratolkulla maitoa!
Seelevä
Ahkeraan vejän suolapähkinöitä lisäproteiinin toivossa, juon piimää/maitoa päivän mittaan aika sopivasti
kananmunia ja porkkanaa tulee ostettua ja syötyä satunnaisesti
Kouluaterian vejän kahesti päivässä, joskus vejän illalle vielä kananmunaa tai jotain pientä
punnerran ennen nukkumaan menoa/suihkua
voi ku vielä sais vaa aikaseks mennä kuntosalille.....

ei oo varaa mömmöihin.
kiitos vastauksesta. sain vähä varmennusta et oon tehny oikein tähän asti
vejän myös e-epaa ja 25 millirammaa d vitamiinia päivittäi kun sattuu kaapissa vielä olemaan