d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev167891029Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 09:32am
Quote (Affii @ Jan 18 2012 08:52pm)
syökää raejuustoo ja tonnikalaa

vitusti protskuiiii


+ pähkinä

nomnomnom

This post was edited by paskamyrsky on Jan 18 2012 09:33am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jan 18 2012 11:50am
Quote (Napi @ Jan 18 2012 03:50pm)
jeeah. ite kelasin ostaa tota hera80, menee varmaan paremminki alas ku rahkat yms :p


rahka "raakana" on kyl parasta :)
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 11:54am
oisko muute joku mua viisaampi et mite ois hyvä lähtä nostattaa massaa?

10 kiloa haluaisin lisää patesta, mistä lähetää?

ruokavalioo haluisin tietää. kuntosalin alottaminen on varmaa sanomattaki selvää

+ tää ensimmäisen postin biisi on yyberikova
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:08pm
Quote (paskamyrsky @ Jan 18 2012 07:54pm)
oisko muute joku mua viisaampi et mite ois hyvä lähtä nostattaa massaa?

10 kiloa haluaisin lisää patesta, mistä lähetää?

ruokavalioo haluisin tietää. kuntosalin alottaminen on varmaa sanomattaki selvää

+ tää ensimmäisen postin biisi on yyberikova



meinaaks ruveta puntti paavoksi?
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 12:11pm
Quote (sipuli @ Jan 19 2012 01:08am)
meinaaks ruveta puntti paavoksi?


een, ihannepainoa tavottelen vaa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jan 18 2012 12:12pm
Quote (paskamyrsky @ 18 Jan 2012 18:11)
een, ihannepainoa tavottelen vaa


300kg
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 18 2012 02:17pm
Quote (paskamyrsky @ 18 Jan 2012 19:54)
oisko muute joku mua viisaampi et mite ois hyvä lähtä nostattaa massaa?

10 kiloa haluaisin lisää patesta, mistä lähetää?

ruokavalioo haluisin tietää. kuntosalin alottaminen on varmaa sanomattaki selvää

+ tää ensimmäisen postin biisi on yyberikova


Yösyöminen, kovat rasvat + mahd paljon proteiiniä. Sitte vaan muokkaamaan lihakseksi. Tai sitte Massa2:sta tai hera80:sta ja ruokaa + muokkaamista. Sit jos haluat nopeita tuloksia nii HMB -valmisteita vaa naamariin nii pystyy reenaa täysil ilma lihasmassan hajontaa.

Ja ehdottomasti litratolkulla maitoa!

This post was edited by Give on Jan 18 2012 02:19pm
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 02:44pm
Quote (Give @ Jan 19 2012 03:17am)
Yösyöminen, kovat rasvat + mahd paljon proteiiniä. Sitte vaan muokkaamaan lihakseksi. Tai sitte Massa2:sta tai hera80:sta ja ruokaa + muokkaamista. Sit jos haluat nopeita tuloksia nii HMB -valmisteita vaa naamariin nii pystyy reenaa täysil ilma lihasmassan hajontaa.

Ja ehdottomasti litratolkulla maitoa!


Seelevä
Ahkeraan vejän suolapähkinöitä lisäproteiinin toivossa, juon piimää/maitoa päivän mittaan aika sopivasti
kananmunia ja porkkanaa tulee ostettua ja syötyä satunnaisesti

Kouluaterian vejän kahesti päivässä, joskus vejän illalle vielä kananmunaa tai jotain pientä

punnerran ennen nukkumaan menoa/suihkua

voi ku vielä sais vaa aikaseks mennä kuntosalille..... :D

ei oo varaa mömmöihin.

kiitos vastauksesta. sain vähä varmennusta et oon tehny oikein tähän asti

vejän myös e-epaa ja 25 millirammaa d vitamiinia päivittäi kun sattuu kaapissa vielä olemaan
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2012 02:54pm
Quote (paskamyrsky @ 18 Jan 2012 22:44)
Seelevä
Ahkeraan vejän suolapähkinöitä lisäproteiinin toivossa, juon piimää/maitoa päivän mittaan aika sopivasti
kananmunia ja porkkanaa tulee ostettua ja syötyä satunnaisesti

Kouluaterian vejän kahesti päivässä, joskus vejän illalle vielä kananmunaa tai jotain pientä

punnerran ennen nukkumaan menoa/suihkua

voi ku vielä sais vaa aikaseks mennä kuntosalille..... :D

ei oo varaa mömmöihin.

kiitos vastauksesta. sain vähä varmennusta et oon tehny oikein tähän asti

vejän myös e-epaa ja 25 millirammaa d vitamiinia päivittäi kun sattuu kaapissa vielä olemaan

toi hera80 maksaa vaan 20e, 800 grammaa. yks annos on 30 grammaa, annoksen hinnaks tulee alta euro, ei kamalan kallista
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 02:58pm
Quote (Napi @ Jan 19 2012 03:54am)
toi hera80 maksaa vaan 20e, 800 grammaa. yks annos on 30 grammaa, annoksen hinnaks tulee alta euro, ei kamalan kallista


tykkään napsia vaa pähkinöitä ja muuta mukavaa ku oon tälläne loppasuu.
käsi käy kokoaja pussilla, niin se käy mulle varmaa näin halvemmaks kun ei tarvi olla ruokaa tekemässä kokoajan vaa voin vetää nuita pähkinöit sun muuta pientä. jos vetäsin vaa jonku jauhopirtelön ni se ois sit 5 sekunnin päästä jääkaapilla et mitähä sitä söis =D
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891029Next
Add Reply New Topic New Poll