☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev
1
6
7
8
9
10
28
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5987
Replies: 275
Track Topic
TradeShop
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#71
Jun 4 2011 12:48pm
Quote (Rzi @ 4 Jun 2011 21:46)
jeesus
Quote (Rzi @ 4 Jun 2011 21:46)
jeesus
itekki alkanu välillä uskoon, ku tuollaista kuulee ...
/en osannu quotee tuota toista mutta ei se mitään
This post was edited by TradeShop on Jun 4 2011 12:48pm
Jokuman
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
290.24
#72
Jun 4 2011 01:28pm
kanan sisäfileetä ja valkosibaliperunoita ja tölkki colaa
nakkipipo
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#73
Jun 4 2011 02:22pm
Ranskalaiset lihapullat ja nakit ^^ ei jaksanu alkaa väätää mitää ihmeellistä.
jälkkäriks tein dumle muffareita
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#74
Jun 4 2011 02:30pm
Garrulus
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold
:
20,193.91
#75
Jun 4 2011 02:31pm
Paiston juuri härän entrecoteet ja siihen sitten kylkeen herkkusieniä tuorejuustolla täytettynä sekä pekoniin käärittynä (Grillin kautta lautaselle). Sitä aikasemmin kakkua ja kakkua + skumppaa.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#76
Jun 4 2011 02:38pm
Quote (Garrulus @ 4 Jun 2011 23:31)
Paiston juuri härän entrecoteet ja siihen sitten kylkeen herkkusieniä tuorejuustolla täytettynä sekä pekoniin käärittynä (Grillin kautta lautaselle). Sitä aikasemmin kakkua ja kakkua + skumppaa.
ai vittu nuo herkkuseienet on pro
Garrulus
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold
:
20,193.91
#77
Jun 4 2011 02:43pm
Quote (Rzi @ 4 Jun 2011 23:38)
ai vittu nuo herkkuseienet on pro
Todellakin, varsinkin kun heittää kaks pekonisiivua per iso herkkusieni ja sitten välillä vaihtelee millä tuorejuustolla täyttää... Tänään oli valkosipuli (aika perus). Aattelin ensviikolla kokeilla aurinkokuivattua tomaattia sinne sisään. Onko favoriitteja sulle noissa tuorejuustois?
pristine
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#78
Jun 4 2011 02:45pm
oijoijoi nuo sienet on hyvii
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#79
Jun 4 2011 02:45pm
Quote (Garrulus @ 4 Jun 2011 23:43)
Todellakin, varsinkin kun heittää kaks pekonisiivua per iso herkkusieni ja sitten välillä vaihtelee millä tuorejuustolla täyttää... Tänään oli valkosipuli (aika perus). Aattelin ensviikolla kokeilla aurinkokuivattua tomaattia sinne sisään. Onko favoriitteja sulle noissa tuorejuustois?
kantarelli tuorejuusto on aika hyvää
Butanizer
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold
:
6,600.00
#80
Jun 4 2011 03:07pm
kesäl tulee noit pekonijuustosienii rillailtua
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
10
28
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact