d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev167891028Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 4 2011 12:48pm
Quote (Rzi @ 4 Jun 2011 21:46)
jeesus


Quote (Rzi @ 4 Jun 2011 21:46)
jeesus


itekki alkanu välillä uskoon, ku tuollaista kuulee ...

/en osannu quotee tuota toista mutta ei se mitään

This post was edited by TradeShop on Jun 4 2011 12:48pm
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Jun 4 2011 01:28pm
kanan sisäfileetä ja valkosibaliperunoita ja tölkki colaa
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 4 2011 02:22pm
Ranskalaiset lihapullat ja nakit ^^ ei jaksanu alkaa väätää mitää ihmeellistä.

jälkkäriks tein dumle muffareita :)
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 4 2011 02:30pm
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
Jun 4 2011 02:31pm
Paiston juuri härän entrecoteet ja siihen sitten kylkeen herkkusieniä tuorejuustolla täytettynä sekä pekoniin käärittynä (Grillin kautta lautaselle). Sitä aikasemmin kakkua ja kakkua + skumppaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 4 2011 02:38pm
Quote (Garrulus @ 4 Jun 2011 23:31)
Paiston juuri härän entrecoteet ja siihen sitten kylkeen herkkusieniä tuorejuustolla täytettynä sekä pekoniin käärittynä (Grillin kautta lautaselle). Sitä aikasemmin kakkua ja kakkua + skumppaa.


ai vittu nuo herkkuseienet on pro
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
Jun 4 2011 02:43pm
Quote (Rzi @ 4 Jun 2011 23:38)
ai vittu nuo herkkuseienet on pro


Todellakin, varsinkin kun heittää kaks pekonisiivua per iso herkkusieni ja sitten välillä vaihtelee millä tuorejuustolla täyttää... Tänään oli valkosipuli (aika perus). Aattelin ensviikolla kokeilla aurinkokuivattua tomaattia sinne sisään. Onko favoriitteja sulle noissa tuorejuustois?
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 4 2011 02:45pm
oijoijoi nuo sienet on hyvii
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 4 2011 02:45pm
Quote (Garrulus @ 4 Jun 2011 23:43)
Todellakin, varsinkin kun heittää kaks pekonisiivua per iso herkkusieni ja sitten välillä vaihtelee millä tuorejuustolla täyttää... Tänään oli valkosipuli (aika perus). Aattelin ensviikolla kokeilla aurinkokuivattua tomaattia sinne sisään. Onko favoriitteja sulle noissa tuorejuustois?


kantarelli tuorejuusto on aika hyvää
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 4 2011 03:07pm
kesäl tulee noit pekonijuustosienii rillailtua B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891028Next
Add Reply New Topic New Poll