d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 8 2011 04:26pm
LOPPUU TÄN PASKATOPICIN BUMBIT
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 8 2011 04:27pm
zhar sekopää
http://www.youtube.com/watch?v=eU1YMdsZRYI

Quote (Ankeli @ 9 Apr 2011 01:26)
LOPPUU TÄN PASKATOPICIN BUMBIT


mee vittuu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 04:28pm
Älkää nyt raiskatko minua perseeseen, mutta ymmärsinkö oikein, että se kadonnut prinssi, josta kyläläiset puhuivat, osottautuikin lopussa itse the diabloksi?
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 04:30pm
Quote (Rzi @ 9 Apr 2011 00:27)


Postaamasi video on mahtavuutta.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 8 2011 04:31pm
SIIS TEHKÄÄ NYT JUMALAUTA OIKEESTI KIINNOSTAVIA TOPIXEJA.

Okey, toi Ranen antelias perjantai oli iha kehityskelpoinen, mut sit kaikki muut on iha Qraaaaaa ;(

Okey, anteeks, ei ollu tarkoitus pahoittaa kenenkää mieltä, ollaa kamuja ja otetaa rauhas, oke.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 8 2011 04:33pm
Quote (Ankeli @ 9 Apr 2011 01:31)
SIIS TEHKÄÄ NYT JUMALAUTA OIKEESTI KIINNOSTAVIA TOPIXEJA.

Okey, toi Ranen antelias perjantai oli iha kehityskelpoinen, mut sit kaikki muut on iha Qraaaaaa ;(

Okey, anteeks, ei ollu tarkoitus pahoittaa kenenkää mieltä, ollaa kamuja ja otetaa rauhas, oke.


täällä keskustellaan nyt dippe ykkösestä. sekö on kuraa? sit voit mennä pois jos näin on :fume:
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Apr 8 2011 04:33pm


King Leoric taistelu :FFF

Ja tuo nauru
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 04:33pm
Kuten Rzi:n videosta käy ilmi, ykkönen ei todellakaan ole huonompi kuin kakkonen.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 04:34pm
blood knightithan oli varmaan pelin hauskimpia vastuksia
ite en pystyny tappaa niitä ku max 2 kerrallaa :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 8 2011 04:36pm
Quote (Rzi @ 9 Apr 2011 00:33)
täällä keskustellaan nyt dippe ykkösestä. sekö on kuraa? sit voit mennä pois jos näin on  :fume:


No emt :( Tuli vaa sellane fiilis et kasa nörttejä taas munapystys jakaa kokemuksiaan mutta ihmisiä olemme ja nautimme erilaisista asiosta.
En väheksy teitä ihmiset, ihmettelen vaan topicin suosiota ja sen huomionkykyä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll