Quote (Ankeli @ 9 Apr 2011 01:31)
SIIS TEHKÄÄ NYT JUMALAUTA OIKEESTI KIINNOSTAVIA TOPIXEJA.
Okey, toi Ranen antelias perjantai oli iha kehityskelpoinen, mut sit kaikki muut on iha Qraaaaaa ;(
Okey, anteeks, ei ollu tarkoitus pahoittaa kenenkää mieltä, ollaa kamuja ja otetaa rauhas, oke.
täällä keskustellaan nyt dippe ykkösestä. sekö on kuraa? sit voit mennä pois jos näin on