☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev
1
6
7
8
9
10
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 13764
Replies: 735
Track Topic
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#71
Apr 8 2011 02:28pm
Quote (Rzi @ 8 Apr 2011 13:14)
uskomaton elokuva.
elokuvahistorian kovin pahis
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/41591_93873435003_1509_n.jpg
http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/04/bennett_from_commando_goes_ape_shit.jpg
Niin totta. Ainoastaan Alex DeLarge vetää vertoja Bennetille.
Ch1LLy
Member
Posts: 458
Joined: Oct 15 2006
Gold
:
310.00
#72
Apr 8 2011 02:33pm
Quote (rumpali @ Apr 8 2011 04:00pm)
Et taida olla komedioiden kaveri?
Komedia ei o ihan niin yksiselitteistä. Taidokasta sellaista (http://www.youtube.com/watch?v=2X2hqdOMxyM) Diaz ei imo koskaan ole edustanut.
This post was edited by Ch1LLy on Apr 8 2011 02:34pm
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#73
Apr 8 2011 02:34pm
Quote (peterpants @ 7 Apr 2011 22:07)
ei mitää offtopiccii
katoin yks päivä v for vendetta, aivan loistava teos
Ketju kaipaa tappelua, muuten se ei ole mielenkiintoinen pidemmän päälle.
ja V for Vendetta on kyllä hyvä elokuva.
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#74
Apr 8 2011 02:34pm
Quote (Ch1LLy @ 8 Apr 2011 23:33)
Komedia ei o ihan niin yksiselitteistä. Taidokasta sellaista
http://www.youtube.com/watch?v=2X2hqdOMxyM
Diaz ei imo koskaan ole edustanut.
mites tuo Jim Carrey?
ite oon tykänny sen leffoista aina
Yes Man vissii viimosin minkä oon kattonu
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#75
Apr 8 2011 02:43pm
Cameron Diazilta kolme huippu elokuvaa. Ensimmäinen on muuten komedia.
Sekaisin Marista
http://www.imdb.com/title/tt0129387/
Elämäni John Malkovichina
http://www.imdb.com/title/tt0120601/
Vanilla Sky
http://www.imdb.com/title/tt0259711/
En ymmärrä jälkimmäisen huonoa arvosanaa.
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#76
Apr 8 2011 02:46pm
Quote (Paroni @ 8 Apr 2011 21:34)
mites tuo Jim Carrey?
ite oon tykänny sen leffoista aina
Yes Man vissii viimosin minkä oon kattonu
Jim Carrey on kyl ihan ultra hauska =DDD
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#77
Apr 8 2011 02:47pm
Quote (Raappana @ 8 Apr 2011 07:15)
Amistad oli ihan helvetin hyvä Steven Spielbergin leffa! Tais tulla viimeviikon perjantaina.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Amistad
tossa wikistä juttu siitä kun perustuu tositapahtumiin.
"GIVE US FREE! GIVE US FREE!"
Itken aina vedet silmissä kyseisessä kohtauksessa.
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#78
Apr 8 2011 02:48pm
Okey, annetaan oma tahra myös tälle topicille, eli
12 apinaa
Nähnyt monta vuotta sitten jo tämän mutta silti muistan sen lentokenttä scenen hyvin.
Genrehän tässä on "tieteiselokuva" Mutta jtnk tässä "Vivahtelee" Eri tyylejä aika laidasta laitaan, kaikin puolin mielenkiintoinen elokuwa.
Linkkejä...
http://www.imdb.com/title/tt0114746/
http://fi.wikipedia.org/wiki/12%5Fapinaa%5F%25elokuva
E: Brusa on virtuoosi
http://www.youtube.com/watch?v=nDXkd2NyCCE
This post was edited by Ankeli on Apr 8 2011 02:49pm
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#79
Apr 8 2011 02:51pm
Quote (Ankeli @ 8 Apr 2011 22:48)
Okey, annetaan oma tahra myös tälle topicille, eli
12 apinaa
Nähnyt monta vuotta sitten jo tämän mutta silti muistan sen lentokenttä scenen hyvin.
Genrehän tässä on "tieteiselokuva" Mutta jtnk tässä "Vivahtelee" Eri tyylejä aika laidasta laitaan, kaikin puolin mielenkiintoinen elokuwa.
Linkkejä...
http://www.imdb.com/title/tt0114746/
http://fi.wikipedia.org/wiki/12apinaaelokuva
E: Brusa on virtuoosi
http://www.youtube.com/watch?v=nDXkd2NyCCE
Aikamatkustus-elokuvat on aina hyviä.
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#80
Apr 8 2011 07:23pm
Esim. yks Butterfly Effectin alternate-endingseistä oli rankka, kun tyyppi matkusti äidinsä kohtuun ja tappoi itsensä kuristamalla itsensä napanuoraan.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
10
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact