NÄYTTÄÄ SILTÄ KU JOTKUT KÖYHÄT PASKAT AVAUTUIS TÄÄLLÄ :DDDD
aamis:
ananasmurskaa tuoreesta+2cl viinaa että herää
täysliha hanhee ja ihan hiukan pekonii
omnom
ja iltapalaks vaa ravintelii joku 8 lajin ruoka

jos yöllä/päivällä nälkä ni keburulla ilman kebuu tupla auralla aika namu