Quote (sevlo @ 3 Jan 2011 22:17)
Suoraan sanottuna on yhtä säälittävää raivota tai haukkua venäläisiä, ruotsalaisia jne. kuin tehdä tämmöne rus > fin topikki
Itse asias tommone "this Russian guy is an idiot, that is a douche" on just sitä ku ei voi muuta tehdä
meillähä oli oikein sivistyny keskustelu.
Quote (Kaur @ 3 Jan 2011 22:18)
oke.
