Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 14:09)
Ja et pärjännyt. Niin se vaan aina menee urheilun suhteen (täysin poikkeuksetta), että ne jotka ei pärjää niin ei myöskään voi pitää siitä.
vaikka olin parhaita pelaajia koko yläasteella, ei sitä paskaa silti jaksanut. Luistella jaksaa mutta ei kiekon perässä vääntöä, ei sit millään.
Quote (DEMISEWARRIOR @ 12 May 2010 14:18)
http://i41.tinypic.com/23j25gj.jpg
kewl dog you have there, but why is it wearing makeup?
This post was edited by hartwall on May 12 2010 06:19am