d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev1678910121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Apr 1 2010 10:34am
Iso nl dools.
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Apr 1 2010 10:35am
Quote (Swash @ 1 Apr 2010 19:34)
Iso nl dools.


muutaman kerkeen ottaa
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Apr 1 2010 11:34pm
Quote (XylitOL @ Apr 1 2010 05:00pm)
ambid tais just lähtee. :(

onko muita halukkaita dool?


Juu ehtisin lähteä. Tänään olen enemmän koneella varmaankin. PM ku oot online.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 3 2010 07:34am
Iso : Dools , tänää ysin jälkee.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Apr 3 2010 07:36am
Quote (Ankeli @ 3 Apr 2010 16:34)
Iso : Dools , tänää ysin jälkee.


vois
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Apr 3 2010 07:51am
Niin myöhään oon varmaan jo viihteellä. Ei kukaan haluis ottaa deuls aikasemmi?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 3 2010 09:35am
Quote (Ankeli @ Apr 3 2010 01:34pm)
Iso : Dools , tänää ysin jälkee.


Iso NvD/NvS keskiviikkona jos jaksan enää d2 tulla ,alkaa jo vähä kyllästyttää ko kaikki vaa mf :d

This post was edited by jsp_robe on Apr 3 2010 09:35am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 3 2010 10:11pm
emmie hcs tykkää duelia...
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 4 2010 09:42am
Quote (rumpali @ Apr 4 2010 04:11am)
emmie hcs tykkää duelia...


Etkös säki ollu niitä uuden sukupolven softihc hybridejä?

This post was edited by jsp_robe on Apr 4 2010 09:42am
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Apr 4 2010 10:01am
Quote (jsp_robe @ 4 Apr 2010 17:42)
Etkös säki ollu niitä uuden sukupolven softihc hybridejä?


robe se osaa aina kiltisti sanoa :hug:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678910121Next
Add Reply New Topic New Poll