d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ruoka Topic
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 19 2009 11:06am
söin tänään leipää.. pitänee huomenna käydä kaupassa jos meinaa syödä ihan jotain ruokaakin :D
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 11:07am
Quote (fin blizzie @ Wed, 19 Aug 2009, 17:00)
joku kurmee illallinen siitä syntys... ei saa epäillä mun kokkaustaitoja.

ja voin pukeutuu stringeihi jos miellyttää kattoo karvasta mieskokkii sellasena


hehe se ois kyl näky :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 19 2009 11:08am
Quote (epicfailinki @ Wed, Aug 19 2009, 06:04pm)
:wub:      :drool:    :wub:
tuu meille :)


osote ja kaupunki ni otan jopon alle ja alan polkee.
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 11:09am
Quote (fin blizzie @ Wed, 19 Aug 2009, 17:08)
osote ja kaupunki ni otan jopon alle ja alan polkee.


jopo.. -_-"
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 19 2009 11:10am
Quote (Melodica @ Wed, 19 Aug 2009, 20:09)
jopo.. -_-"


jopo on pyöristä paras :D
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 11:11am
Quote (Joonas @ Wed, 19 Aug 2009, 17:10)
jopo on pyöristä paras :D


no jaa.. :) ennyt sanos
Go Back To Suomi Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll