Quote (Jokuman @ Wed, 12 Aug 2009, 02:01)
jos muutaman viel.. ko löytyy näitä muutamia

eikä oo tullu postailtua tännekkää pitkii aikoihi ni pitää ottaa vähäC kii..
http://i27.tinypic.com/2qjy7w6.jpg
http://i31.tinypic.com/34j6snr.jpg
http://i30.tinypic.com/33nawly.jpg
eläin mikä 8DDDDDDDDDDDDDDD
salee on oikee