Quote (rumpali @ 15 Feb 2012 16:09)
vittu, kyl täytyy sanoo et WP on kyl yks parhaimpia artisteja tästä genrestä.
siitä ei pääse mihkään.
nii mahtavia noi niitten pätkät.

/ onks rocko menos defqoniin?

juu sinne mennään parin kaverin kanssa. viikko varmaan siellä hirveetä biletystä, sit seuraava viikko rapulassa.
nyt parit biisit ennen nukkumaanmenoo.
THEY WANNA GET THE MOJJJOOOOOO
http://www.youtube.com/watch?v=SIwrIOA1AAcThis post was edited by Rocko on Feb 19 2012 02:04pm