d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1686970717274Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 5 2012 08:41pm
Quote (Jolli1 @ 6 Jan 2012 04:17)
jonah hex - äärettömän paska elokuva, koko elokuva oli tehty ihan päin vittua.
kiitos näistäkin letuista 0.5/10


:rofl:
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Jan 6 2012 04:35am
Quote (Jolli1 @ 6 Jan 2012 04:17)
jonah hex - äärettömän paska elokuva, koko elokuva oli tehty ihan päin vittua.
kiitos näistäkin letuista 0.5/10


:thumbsup: oli kyl paska leffa :D kattonu ton vuos sit ? ainoo mikä piristi oli megan fox <3
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 6 2012 07:16am
Quote (Tricktrick @ 6 Jan 2012 12:35)
:thumbsup:  oli kyl paska leffa :D kattonu ton vuos sit ? ainoo mikä piristi oli megan fox <3


joo, tosiaa unohin sen mainita vaikka piti, että ainut hyvä asia oli megan fox - kaunis huora, panisin

This post was edited by Jolli1 on Jan 6 2012 07:22am
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 6 2012 05:38pm
varasto 7½/10
ihan hauska suomi leffa, katsomisen arvonen
lähinnä yllätyin et varastosta voi oikeesti saada elokuvan tehtyy
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 6 2012 06:06pm
Quote (KUF @ Jan 5 2012 08:51pm)
MITÄ VITTUA SÄ NY SÖNKKÄÄT YHDEKS EDITOIMISEST?


Mitäs siinä sönkötän sönköttämisestä?
jos et trollaa ja et muuten usko;
http://www.imdb.com/title/tt0081506/movieconnections
Edited from
Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance (1972)
- Footage from this Lone Wolf and Cub film was edited into Shogun Assassin.
Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx (1972)
Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades (1972)



Shutter Island 4/10
50/50 5.4/10
The Devils (se 70-luvulta) 6/10
No Such Thing 5.3/10 Jännä yhdistelmä absurdia komediaa/draamaa ja fantasiaa.
Orlando 6/10 Paikoitellen todella kaunis, välillä kaunis, viihdyttävä.
Point Blank 4/10
Confessions 3.5/10
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 6 2012 07:51pm
Another Earth 7.3/10 - yhessä vaiheessa meinas ruveta menee vituiks koko elokuva, mutta onneksi ei sitten mennytkään. loppu oli ehkä vähän tyhmä.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 6 2012 08:06pm
Quote (BebebBurns @ 7 Jan 2012 02:06)
Mitäs siinä sönkötän sönköttämisestä?
jos et trollaa ja et muuten usko;
http://www.imdb.com/title/tt0081506/movieconnections
Edited from
Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance (1972)
- Footage from this Lone Wolf and Cub film was edited into Shogun Assassin.
Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx (1972)
Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades (1972)



Shutter Island 4/10
50/50 5.4/10
The Devils (se 70-luvulta) 6/10
No Such Thing 5.3/10 Jännä yhdistelmä absurdia komediaa/draamaa ja fantasiaa.
Orlando 6/10 Paikoitellen todella kaunis, välillä kaunis, viihdyttävä.
Point Blank 4/10
Confessions 3.5/10


mites noin huonot pojot shutter islandille?
ite tykkäsin kovasti 8/10
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 6 2012 08:11pm
Quote (Paroni @ 7 Jan 2012 04:06)
mites noin huonot pojot shutter islandille?
ite tykkäsin kovasti 8/10


määci tyksin. mietin samaa, että miks niin huono arvosana shutter islandille?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 7 2012 04:52am
Quote (Paroni @ Jan 7 2012 04:06am)
mites noin huonot pojot shutter islandille?
ite tykkäsin kovasti 8/10


Quote (Jolli1 @ Jan 7 2012 04:11am)
määci tyksin. mietin samaa, että miks niin huono arvosana shutter islandille?


Ihan jeessihän tuo, mutta en pitänyt mitenkään erityisen hyvänä.

Quote (Jolli1 @ Jan 7 2012 03:51am)
Another Earth 7.3/10 - yhessä vaiheessa meinas ruveta menee vituiks koko elokuva, mutta onneksi ei sitten mennytkään. loppu oli ehkä vähän tyhmä.


Aika kiva elokuva, tuli mieleen tuosta yhdestä kuviosta vähän käänteinen Dardennen veljesten The Son, joka on helvetin hyvä.

Mean Streets 5/10
Ihan hyvä, ihme kyllä, että monet Scorseset on ylihypetetty esim. Goodfellas.

This post was edited by BebebBurns on Jan 7 2012 05:05am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 7 2012 04:55am
Holiday digiboxilla.

ehana!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1686970717274Next
Add Reply New Topic New Poll