Quote (Paroni @ Jan 7 2012 04:06am)
mites noin huonot pojot shutter islandille?
ite tykkäsin kovasti 8/10
Quote (Jolli1 @ Jan 7 2012 04:11am)
määci tyksin. mietin samaa, että miks niin huono arvosana shutter islandille?
Ihan jeessihän tuo, mutta en pitänyt mitenkään erityisen hyvänä.
Quote (Jolli1 @ Jan 7 2012 03:51am)
Another Earth 7.3/10 - yhessä vaiheessa meinas ruveta menee vituiks koko elokuva, mutta onneksi ei sitten mennytkään. loppu oli ehkä vähän tyhmä.
Aika kiva elokuva, tuli mieleen tuosta yhdestä kuviosta vähän käänteinen Dardennen veljesten The Son, joka on helvetin hyvä.
Mean Streets 5/10
Ihan hyvä, ihme kyllä, että monet Scorseset on ylihypetetty esim. Goodfellas.
This post was edited by BebebBurns on Jan 7 2012 05:05am